וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם בנזמה עד הסוף": במדריד מהללים את הצרפתי ש"שמח יותר מתמיד"

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 21:09

החלוץ סידר לריאל 1:2 דרמטי על אלצ'ה, ב"מארקה" החמיאו והוא התגאה: "הגול השני היה יפה מאוד". רודריגו בביקורת על המערך

מה ריאל מדריד הייתה עושה בלי קארים בנזמה? החלוץ הצרפתי העניק לבלאנקוס במו רגליו שלוש נקודות עם צמד דרמטי שסידר מהפך ו-1:2 על אלצ'ה החלשה. האורחת עלתה ליתרון מפתיע מאוד במדריד, אבל בנזמה השווה ובתוספת הזמן ניצח את המשחק עם בעיטת יעף נהדרת. בנזמה הגיע כבר ל-15 שערי ליגה עונה שמינית ברציפות ומאז שרונאלדו עזב את הקבוצה, הוא מחזיק את הבלאנקוס כמעט לבדו.

רודריגו שנכנס בדקה ה-61 במקום סרחיו ראמוס, הפיח הרבה חיים במשחק הסטטי של ריאל מדריד וב"מארקה" ידעו להחמיא לו ולכתוב: "רודריגו היה כמו מים באמצע המדבר. נראה שהוא משחק טוב יותר כשהוא עולה מהספסל, מאשר כשהוא פותח בהרכב".

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
לוקח את ריאל מדריד על גבו. בנזמה/רויטרס

זידאן פרגן לשחקנים שלו ואמר: "כשהתוצאה הייתה נגדינו, הייתה לנו הרבה סבלנות. השגנו את הניצחון בזכות הסבלנות הזו. אסור לנו למעוד הרבה, אין עוד הרבה זמן לעונה. אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים, שילמנו על כך בעבר. בנזמה הבקיע שני שערים יפים מאוד".

ומה היה לגיבור המשחק להגיד? "אלצ'ה הייתה מאורגנת והיה משחק קשה מאוד", אמר בנזמה, "המחצית הראשונה הייתה מוזרה בגלל שלא עשינו מספיק תנועה. במחצית השנייה הגול של אלצ'ה הכניס בנו מוטיבציה והבקענו. השער השני שלי היה יפה ונתן לנו שלוש נקודות. אני שמח יותר מתמיד".

רודריגו, שנכנס כמחליף והפיח רוח חיים בקבוצה שלו, אמר: "סבלנו הרבה, אבל נלחמנו עד הסוף כמו שריאל מדריד צריכה לעשות. אחרי ששינינו שיטה ועברנו לשחק 4:3:3 הדברים הסתדרו, אנחנו יותר רגילים לזה. הניצחון נתן לנו הרבה ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully