וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מאוכזבת מהתיקו והפציעה של באיו ומתלהבת מג'רפי

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 8:27

האוגנדי יחמיץ את בית"ר, השוער שוב הצטיין: "נתן לרוטנשטיינר סיבות לחשוב עליו, צריך רק לדמיין מה היה קורה אם לא היינו מחזירים אותו"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 2:2/ספורט 2

אכזבה במ.ס. אשדוד מאיבוד היתרון אתמול (שבת) מול הפועל חיפה שהוביל לתיקו 2:2 בסיום. למרות שהקבוצה גרפה עוד נקודה חשובה במאבק על מקום שלישי בתום העונה, רן בן שמעון ושחקניו יצאו מתוסכלים מחיפה אחרי שכבר הוליכו 0:2. אם לא די בזה, גם הפציעה של פאהד באיו הורידה קצת הרוח מהמפרשים של הקבוצה. החלוץ האוגנדי שמשתפר ממשחק למשחק כבש מצוין את השער הראשון אתמול אבל כעבור כמה דקות מתח את השריר הארבע ראשי והוחלף כשהוא על סף דמעות.

באיו ייעדר משבוע בית"ר ירושלים שכולל גם משחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה באמצע השבוע וגם משחק אחרון בליגה הסדירה בשבת. המאמן רן בן שמעון הכניס את עוז בילו הצעיר במקום באיו, אבל כעס עליו בכמה פעולות שהוא עשה כשהרגיש שהוא אנוכי במשחקו. כדי להעביר לו מסר הוציא בן שמעון את בילו לקראת סיום בחילוף והוא לבטח גם ישוחח איתו על כך. סתיו טוריאל שנכנס אתמול כמחליף לא היה טוב למרות שבאחרונה מאוד השתפר. עידן דהאן ואדג'י הייפורד כלל לא נסעו למשחק בגלל פציעות ואשדוד הלבישה רק 18 שחקנים. שלומי אזולאי ריצה עונש הרחקה וישוב להרכב בגביע.

פאהד באיו שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
יחמיץ את שבוע בית"ר. באיו/דני מרון
יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. דני מרון
בינגו בין הקורות. ג'רפי/דני מרון

בקבוצה מקווים שהפציעה של חמודי כנעאן לא רצינית ושהוא יוכל לשחק בשני המשחקים השבוע מול בית"ר. כנעאן עושה הרבה מיאוצים תוך כדי משחק המשלבים יציאה מאוד מהירה מהמקום וזה מביא לא פעם לפציעות שריר אצלו. מי שיחזור להרכב מול בית"ר הוא רועי גורדנה שנכנס אתמול רק כמחליף מכיוון שסבל מרגישות בשריר התאומים.

המצטיין אמש בפער גדול מכל היתר הוא השוער יואב ג'רפי שנתן הופעה שהיתה מזכה אותו בציון 9 אפילו שספג שני שערים. שוער אשדוד היה מצוין בין הקורות ועצר אינספור כדורים מסוכנים. "בטוח שיואב נתן לרוטנשטיינר סיבות לחשוב עליו שוב לסגל השוערים של הנבחרת", ניסו במ.ס. אשדוד לדחוף אמש את השוער למדים הלאומיים. "צריך רק לדמיין מה היה קורה לנו, אם ג'רפי לא היה חוזר לאשדוד בקיץ על תקן שוער שני. זו אחת ההחלטות הכי טובות שנעשו כאן להחזיר אותו למרות רועי משפתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully