וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתוסכלת: "במקום לברוח הסתבכנו". ניסנוב לדין?

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 9:03

האדומים רצו להתרחק מהקו האדום ונתקעו עמוק במורד הטבלה: "בעטנו בכל הפער שיצרנו". איינבינדר בספק גדול למכבי נתניה בגביע

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 1:0/ספורט 1

בהפועל תל אביב הייתה אופטימיות גדולה לפני המשחק אתמול (שבת) נגד בני סכנין. במועדון היו בטוחים שיסיימו את המשחק עם שלוש נקודות ויברחו באופן משמעותי מהקו האדום, אבל המציאות טפחה על פני האדומים שירדו מנוצחים 1:0 ועלולים לסיים את העונה הסדירה במקום ממנו יורדים ליגה.

במתחם חודורוב אולי הייתה זחיחות מסויימת ופחות אווירת קרב כמו לפני המשחקים נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע וההיעדרות של בן ביטון, אדי גוטליב ושלומי אזולאי לא הוסיפה. "מילא לא לנצח, אבל להפסיד? במקום לברוח מהתחתית הסתבכנו", אמרו שחקנים בקבוצה, "זה לבעוט כמעט בכל הפער שיצרנו לעצמנו בתחתית. ספגנו גול שלא צריך לספוג ברמות האלה, הרחיקו לנו שחקן ולא שיחקנו חכם בהתקפה. פשוט חבל".

המאמן ניר קלינגר סיכם: "מאוד רצינו לשמח את הקהל שלנו שחזר, אבל לצערי לא היינו מספיק מדוייקים וחדים בחלק ההתקפי. זה ששלטנו ב-10 שחקנים זה היה אופטי בלבד, את הפעולות החשובות בחלק הקדמי לא עשינו טוב ונצטרך לבדוק את עצמנו. צריך לבדוק גם את החלטות השיפוט, בעיקר את הכרטיס האדום לרז שלמה כי זה היה נראה ממש לא שם. אני מניח שבאיגוד השופטים יבדקו את זה. מעבר להכל, ממשיכים קדימה, הקרב יהיה עד הסוף, התחתית שואבת את כל הקבוצות בפלייאוף התחתון לקרבות מהסוג הזה וצריך הרבה אופי. כשהפצועים יחזרו אני בטוח בקבוצה שלנו, שהיא חזקה ומשחקת כדורגל טוב".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
עלול למצוא את עצמו מתחת לקו האדום בתום העונה הסדירה. קלינגר/אודי ציטיאט

כפי שקלינגר אמר, במועדון מודאגים מהאנמיות של החלק הקדמי, שמתקשה להבקיע שערים ולהגיע למצבים. שלומי אזולאי הפצוע עדיין לא מצא את הרשת בליגה, רז שטיין הוא לא בדיוק חלוץ מטרה וגיל יצחק, שדווקא נכנס לעניינים היטב בתחילת הדרך בהפועל תל אביב, עבר לקצה הרוטציה. אושר דוידה נראה מבולבל ונראה שהפריצה שלו לתודעה לא עשתה לו טוב והוא מתקשה לעמוד בלחץ וגם לידור כהן עדיין לא בא לידי ביטוי.

ייתכן שגיל צחק יפתח כבר במשחק הגביע הקרוב בנתניה, יחד עם שחקנים נוספים שיקבלו הזדמנות כמו ניב סרדל ואופק ביטון. מי שייעדרו הם בן ביטון, שלומי אזולאי ואדי גוטליב הפצועים, רז שלמה המורחק וייתכן שגם דן איינבינדר, שהדלקת בברך מגבילה אותו ומחייבת מנוחה.

בהפועל תל אביב זעמו על החלטת השופט אוראל גרינפלד לשלוף צהוב שני לרז שלמה במהלך כדור קרן לזכות האדומים. במועדון טוענים שכלל לא הייתה עבירה ובטוח שלא היה מקום לצהוב, והתלוננו שקופחו בשריקות נוספות, בעוד שחקני סכנין לא ספגו כרטיסים צהובים על בזבוזי זמן. שרון ניסנוב אף מחה נגד השיפוט במחצית וייתכן שזה יצוין בדו"ח של אוראל גרינפלד.

בצוות השיפוט הסבירו ששלמה ביצע תנועת בעיטה ופגע ללא כדור בשחקן בני סכנין, מה שמחייב כרטיס צהוב שני ואדום. עוד הוסיפו שצוות ה-VAR אפילו בחן אפשרות של כרטיס אדום ישיר לשלמה. אגב, ללא קשר, בהפועל ביקרו גם את הבלם ואמרו: "יותר מדי דברים שלא צריכים לקרות קרו לו השנה. חבל, בסוף האחריות היא שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully