וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם במכבי נתניה אחרי ההפסד להפועל חדרה: "כולנו שבורים"

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 8:28

במועדון חוששים מאיבוד המקום השישי: "זה היה בידיים שלנו וכעת אנחנו זקוקים לכל כך הרבה תרחישים". ביקורת על בנדה וג'אבר

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט 1

חשש גדול במכבי נתניה מאובדן המקום השישי והישארות מחוץ לפלייאוף העליון, אחרי ההפסד אתמול (שבת, 1:0) להפועל חדרה שלא היה בתכנון. בקבוצה הרגישו כל השבוע שהם עושים הכנה מדויקת למפגש עם הקבוצה של מנחם קורצקי, אבל בסוף לא עמדו בלחץ והפסידו בבית. "כולנו היינו שבורים בחדר ההלבשה", סיפר אתמול אביב אברהם. "אני מבטיח שניתן מאה אחוז מול מכבי חיפה במחזור הסיום של הליגה הסדירה אבל עוד קודם יש לנו משחק גביע מול הפועל תל אביב".

במכבי נתניה יחזיקו הערב אצבעות למכבי פתח תקוה כדי שהפועל באר שבע לא תנצח אותה ותחלוף על פניהם עוד לפני מחזור הסיום. העובדה שהקבוצה תתארח במחזור הסיום בשבת הבאה אצל מכבי חיפה, הופכת את המשימה לקשה הרבה יותר. "היינו חייבים לנצח. פשוט בעטנו בדלי. אין מלים אחרות", אמר אמש שחקן בקבוצה. "זה היה בידיים שלנו וכעת אנחנו זקוקים לכל כך הרבה תרחישים כדי לסיים במקום השישי".

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה מול שובל גוזלן שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
לא היה מספיק מעורב. קניקובסקי/שלומי גבאי

מי שאיכזב שוב ברמה האישית הוא לאמק בנדה שמקבל המון הזדמנויות ולא מביא כמעט מספרים. גם כארם ג'אבר שסגר רע מאוד את לירן רוטמן לא חף מביקורת. שחקן נוסף שנעלם אתמול דווקא במאני טיים הוא גבי קניקובסקי שמתעתד לצאת לקריירה באירופה, אבל היה צריך להיות הרבה יותר מעורב ולקחת על עצמו יותר אחריות כדי לסייע לקבוצה להשיג ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully