וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אישרה: קבוצה מארחת תחליט אם למכור כרטיסים ליריבה

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 14:24

הצעת המנהלת התקבלה: הקבוצות יצטרכו להודיע שבוע מראש אם הן מוכרות כרטיסים ליריבות. אלון חזן מונה למאמן הנבחרת הצעירה, יילה חוס למנהל הטכני

הנהלת ההתאחדות אישרה פה אחד את בקשת מנהלת הליגות להוראת שעה לגבי כניסת קהלי חוץ למשחקי הליגה. לפי הוראת השעה: "קבוצה מארחת תוכל להחליט לפי שיקול דעתה האם ברצונה להעמיד לרשות הקבוצה האורחת כרטיסי כניסה ובמידה שברצונה לעשות כן - מה היא הכמות שתוקצה. הקבוצה המארחת תודיע על החלטתה לוועדת הליגה והגביע שבעה ימים לפני תחילת המשחק (למעט משחקים אשר יחולו בסוף השבוע שמתחיל ביום-12.3 שלגביו חובת הדיווח תחול 48 שעות מראש)".

עוד נכתב כי: "ועדת הליגה והגביע תוסמך לעדכן ההנחיות המחייבות בנוגע לקהל האורח (ובכלל זאת להשיב את החובה להקצות כמות כרטיסים כזו או אחרת לקהל האורח) מעת לעת על פי שיקול דעתה ותוך בחינת הנחיות הרשויות בנושא".

בעקבות המנדט שניתן לקבוצות להחליט אם להכניס קהל חוץ, מכבי תל אביב למשל החליטה שלא לאפשר הכנסת קהל חוץ במשחק הדרבי שבו היא תארח את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-26.

יילה חוס. Christopher Lee, GettyImages
יתחיל בתפקיד בקרוב. יילס חוס/GettyImages, Christopher Lee

בתוך כך, נמשכים השינויים בנבחרות ישראל: הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (חמישי) פה אחד את מינויו של יילה חוס למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות ואחראי פיתוח הכדורגל. כמו כן אושר פה אחד מינויו של אלון חזן למאמן הנבחרת הצעירה.

כזכור, ועדת האיתור בה חברים יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, יו"ר הוועדה המקצועית שינו זוארץ, אלי אוחנה ואלי כהן, קיימה יותר מעשר פגישות בשבועות האחרונים, בהן נבנה פרופיל מקצועי ואישיותי מתאים לתפקיד, הוגדרו מטרות והועלו שמות מועמדים שבסופן נערכו ראיונות עם שישה מועמדים. חוס היה בין ארבעת המועמדים הסופיים של ועדת האיתור כבר ביוני 2018, אבל ויתר על האפשרות להגיע לישראל לריאיון פרונטלי כי היה תחת חוזה באוטרכט (מונה רק שלושה חודשים לפני כן), ואז וילי רוטנשטיינר נבחר.

בנוסף הודיעה היום ההתאחדות על מינויו של יוסי שרעבי למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. אורן חסון אמר: "אנחנו מאחלים ליוסי הצלחה גדולה. ברור כי מדובר באדם ראוי עם יכולות מרשימות והוא יסייע לנו בקידום ובשיפור דברים רבים. האמון המלא של ההנהלה בו הוא אמירה ברורה ומשמעותית".

יוסי שרעבי הוסיף: "אני מבקש להודות להנהלת ההתאחדות וליו"ר אורן חסון על האמון. אני רואה בתפקיד שליחות חינוכית-חברתית ומשימה לאומית ושמח על האתגר. יחד עם הנהלת ההתאחדות והעומד בראשה נפעל להוביל שינויים שרבים מייחלים להם".

עוזר מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. לירון מולדובן
מהבוגרת לצעירה. אלון חזן/לירון מולדובן

חוס נהנה מרקורד מקצועי מרשים כמנהל טכני, ומביא עמו ניסיון רב הן בעבודתו בהתאחדויות והן בקבוצות. הוא היה המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בהולנד ואחראי על פיתוח הכשרונות בין השנים 2013-2017, אימן את נבחרת אסטוניה והיה המנהל הטכני באקדמיה של פ.ס.וו. איינדהובן, צסק"א מוסקבה ואנז'י מחצ'קלה. כמו כן החליטה הוועדה כי לאחר אישור מינויו של חוס על ידי הנהלת ההתאחדות, יצורף לו איש צוות ישראלי שיעבוד בצמוד לו ויטופח כמנהל טכני עתידי. חוס יסיים בתקופה הקרובה את עבודתו הנוכחית באוטרכט ההולנדית אליה הצטרף ב-2018.

אלון חזן, ששימש כעוזרו של רוטנשטיינר כמאמן הבוגרת, יחליף בתפקיד את ניר לוין. מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה לשעבר יחליף את חזן ויהיה עוזר מאמן הבוגרת יחד עם רופרט מרקו האוסטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully