וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שבועות לפני ישראל: 6-7 שחקנים בטוחים בהרכב של דנמרק

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 13:09

בתקשורת המקומית טוענים שהמאמן יולמאנד עדיין מנסה להטביע חותם, אבל תמונת ההרכב כבר נראית ברורה. מי יהיה החלוץ?

תקציר: דנמרק - איסלנד 1:2/ספורט 1

מאמן נבחרת דנמרק, קספר יולמאנד, כבר קיבל החלטה בנוגע לשדרה המרכזית בהרכב לקראת המשחק נגד ישראל ב-25 במרץ, במחזור הראשון במוקדמות מונדיאל 2022. אם לא יהיו פציעות או הדבקות בקורונה, נראה שלמאמן יש כבר שישה שחקנים בטוחים בהרכב: קספר שמייכל, סימון קיאר, דניאל ואס, פייר-אמיל הויביירג, תומאס דלייני וכריסטיאן אריקסן. גם מקומו של יוסוף פאולסן נראה מובטח.

יולמאנד מונה למאמן במקום אוגה הריידה הנורבגי, שהוביל את דנמרק להעפלה ליורו 2020 והיה אמור לסיים את חוזהו אחרי הטורניר. החוזה לא חודש והריידה לא זכה לעמוד על הקווים בגלל שהיורו נדחה לקיץ 2021, כך שיולמאנד ירש אותו וגם ייאמן בטורניר.

המאמן ניהל 8 משחקים עד כה, 7 מהם רשמיים וגם משחק ידידות נגד שבדיה שכלל בעיקר שחקני ליגה. ב-8 המשחקים הללו, הופיעו בנבחרת דנמרק לא פחות מ-48 שחקנים שונים והיום כתבו בתקשורת המקומית: "יולאמד עדיין לא הטביע חותם, וזה מובן כי דברים כאלה לוקחים זמן. במשחקים הקודמים זו נראתה יותר כמו הנבחרת של הריידה מאשר של יולמאנד. הוא מאוד זהיר וזה הגיוני, כי הדברים עבדו תחת המאמן הקודם".

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים. רויטרס
בדנמרק כתבו: "זו עדיין נראית יותר כמו הנבחרת של הריידה מאשר של יולמאנד"/רויטרס

בדנמרק טוענים שהריידה נוטה להמשיך במערך של 4-2-3-1 שנראה הכי מתאים לסגל הנוכחי, אבל עדיין לא השתכנע סופית. נגד איסלנד בליגת האומות למשל, הוא ניסה מערך של שלושה בלמים. "המשחקים נגד ישראל, מולדובה ואוסטריה בסוף החודש, יצטרכו לספק יותר תשובות משאלות", כתבו היום.

סימני השאלה בהרכב נוגעים בעיקר לחלק הקדמי. יוסוף פאולסן ומרטין ברייתווייט מקבלים עדיפות ברורה, אבל לא בטוחים בהרכב והשאלה המרכזית היא מי יהיה החלוץ המרכזי, כשנראה שבנוגע לשאלה הזו ההכרעה תיפול קרוב מאוד למשחק בבלומפילד.

בנוסף, בדנמרק ציינו ש"אחד האתגרים הגדולים של יולמאנד יהיה למצוא את האיש המתאים ביותר לשחק במרכז ההגנה ליד סימון קיאר". יולמאנד מאוד מעריך את אנדראס כריסטנסן מצ'לסי, אבל גם יאניק וסטרגור ומתיאס יורגנסן בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully