וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני נבחר לאיש המשחק: "אלך להחתים שחקנים על החולצה ואשמור אותה"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 7:25

הקשר הוותיק של מכבי תל אביב היה משועשע אחרי הבחירה בו על ידי האוהדים: "אני בן 34 וזו פעם ראשונה שנבחרתי למצטיין". על ואן לוון: "גורם לנו לעשות בדיוק מה שהוא רוצה"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

אוהדי מכבי תל אביב בחרו בסיום ה-1:4 על בית"ר ירושלים אמש (שני) בשרן ייני לאיש המשחק. ייני היה מופתע וסיפר שלא חשב על כך תוך כדי המשחק. כל הסיטואציה שיעשעה אותו מחד וריגשה אותו מאידך. "אני בן 34 וזו פעם ראשונה שנבחרתי למצטיין המשחק", אמר בסיום בחיוך נבוך. "לא חשבתי תוך כדי המשחק שדווקא הערב אבחר לראשונה למצטיין וזה מאוד מרגש אותי. אני אפילו אלך להחתים את השחקנים על החולצה ואשמור אותה".

"אני רק לא יודע מה לעשות עם האלף שקל תלושים של הפקטורי. מה, אני אקנה בזה בגדים? גם כך בוחרים בי כבר שנים למתלבש הכי גרוע בקבוצה וצוחקים עליי בקבוצה".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם ניק בלקמן. אריאל שלום
"אני בן 34 ופעם ראשונה שנבחרתי לאיש המשחק". שרן ייני/אריאל שלום

על החיבור עם פטריק ואן לוון, שהביא לשינוי, אמר הקפטן: "פטריק הוא כזה יקה שגורם לנו לעשות בדיוק מה שהוא רוצה. אנחנו קבוצה שמגיבה טוב למאמנים שהם דומיננטיים. אנחנו משחקים בדיוק כפי שהוא מבקש ויש תוצאות. יש פה שחקנים עם אופי חזק. אנחנו משחקים כבר הרבה שנים יחד ויודעים מה לצפות אחד מהשני".

על חזרת הקהל אמר ייני: "אומרים תמיד שהשחקנים צריכים להיות רעבים. עכשיו מי שיבואו רעבים אלה האוהדים שלא היו הרבה זמן. גם אם הם לא יוכלו להגיע בכמויות גדולות, אני בטוח שנרגיש אותם ואנחנו מאוד מתרגשים לקראתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully