וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוגגת, איתי שכטר כבר מפנטז על "האליפות הכי גדולה בתקופתי"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 23:14

הצהובים הביסו את בית"ר ירושלים 1:4 וטיפסו לראשונה לפסגה, החלוץ פרגן לוואן לוון ("הרוטציה נהייתה הרבה יותר טובה") והביט קדימה: "לצמצם פער כזה ולזכות יהיה מדהים". המאמן: "אני לא משפר את השחקנים - אנחנו משתמשים באיכויות שלהם"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

המהפך הושלם. מכבי תל אביב העפילה הערב (שני) למקום הראשון בטבלה בפעם הראשונה העונה, כשהביסה את בית"ר ירושלים 1:4 בבלומפילד. האלופה נראתה נפלא גם ללא אלכסנדר פשיץ', יונתן כהן ודן גלזר הפצועים, חגגה ניצחון תשיעי ברציפות והוכיחה פעם נוספת כמה היא עמוקה, מגוונת ודורסנית. איתי שכטר (28), ירדן שועה (48, עצמי), אנריק סבוריט (53, בפנדל) ואבי ריקן (76) כבשו והמכונה המשומנת של פטריק ואן לוון ממשיכה בשלה, עם 37 נקודות מ-39 אפשריות תחת ההולנדי. בעוד חמישה ימים תתארח אצל עירוני קרית שמונה, אולי בדרך לניצחון עשירי ברציפות. כרגע, קשה לראות את הקבוצה הישראלית שמסוגלת לעצור אותה.

"זה ערב נחמד מאוד עבורנו, עבור השחקנים שהגיעו רחוק בליגה", סיכם פטריק ואן לוון. "הופעה טובה, שערים יפים, ניצחון צודק. ניסינו לשחק את המשחק שלנו והצלחנו בחלק מהדברים, כפי שרצינו. גם ליריבה יש קשיים והיא צריכה להתמודד איתם, אבל זה לא עניין שלי. עשינו עבודה טובה ביצירת מצבים ובכיבוש שערים, יכולנו להבקיע עוד שער או שניים. הכוונה שלנו היא לשחק ככה כל שבוע, אפילו יותר טוב, ועל זה נעבוד. ההצלחה תגיע מהעבודה הקשה והניסיון להשתפר".

על השינוי הגדול מאז כניסתו לתפקיד אמר ההולנדי: "אתם רואים את זה במגרש, יש לנו רעיון שאנחנו מנסים ליישם בכל שבוע. אנחנו מנסים ללחוץ גבוה כשהכדור לא אצלנו, מנסים להשיג אותו בחזרה כמה שיותר מהר. יש פה איכויות של שחקנים, זה לא שאני משפר אותם - אנחנו משתמשים באיכויות שלהם ברגעים הנכונים. זה גם מראה שאנחנו קבוצה מחוברת ושהשחקנים מחוברים אחד לשני, מי שיושב על הספסל מריע ותומך באחרים. אני נהנה, אני נהנה גם באימונים, וגם במהלך משחקים".

דור פרץ עם אנריק סבוריט שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
הכל הולך. סבוריט ופרץ/אריאל שלום

צפו באוהדי מכבי תל אביב חוגגים מחוץ לבלומפילד

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים מחוץ לבלומפילד/צילום גולשים

איתי שכטר שקטע בצורת של כחצי שנה אמר: "אין ספק שחיכיתי לשער הזה, אני עובד מאוד קשה באימונים, היו תקופות ששיחקתי פחות וזה לא היה פשוט, אבל כשאתה נמצא במועדון כמו מכבי תל אביב אתה צריך לדעת שיש רוטציה וכשקוראים לך אתה צריך להיות שם. אני סופר-מאושר מהניצחון הזה, צריך להמשיך קדימה. בסיבוב הראשון שיחקתי מעט-מעט-מעט, לא ממש שיחקתי. אני שמח שמאז שהגיע פטריק הרוטציה נהייתה הרבה יותר טובה, הרבה יותר עמוקה. שמענו את הקהל בחימום, זה נתן לנו כוח".

שכטר הוסיף: "מכבי תל אביב זה מועדון שצריך להתמודד עם לחץ, גם כשהיינו בפיגור 8 נקודות ידענו שכל נקודה שאנחנו מאבדים זו בעיה. ידענו שלא יהיה פשוט, ידענו שנצטרך להיות שם, כי מכבי חיפה היתה בקצב צבירת נקודות מדהים. אין ספק שהיה לנו קצת מזל, במשחקים שכבשנו מאוחר, אבל המזל הולך עם הטובים. אני לא מסתכל על מכבי חיפה אלא עלינו, צריך להמשיך בצניעות שלנו. נדבר בסוף שנה ונגיד מי יותר טובה, מי שתיקח את האליפות היא תהיה טובה יותר. אנחנו במומנטום טוב, עדיין לא מספיק טוב לדעתי, יש עוד עבודה. הדרך עוד ארוכה".

כשנשאל כמה גדולה תהיה אליפות בעונה הנוכחית אמר החלוץ הוותיק: "הכי גדולה בתקופתי, חד משמעית, לצמצם פער כזה זה מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully