וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על חוגג? דראפיץ': "זה מה שקיבלנו, נעשו כאן הרבה טעויות"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 23:16

מאמן בית"ר ירושלים לאחר התבוסה 4:1 למכבי תל אביב: "יש שני זרים שאנחנו משלמים להם ובכלל לא משחקים. זה לא נראה טוב, לא לזה ציפינו"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

בית"ר ירושלים הייתה בפלייאוף העליון שש פעמים בשבע העונות האחרונות. הסיכויים שתהיה שם גם ב-2020/21, הולכים וקטנים. לירושלמים יש עוד תשע נקודות בקופה והפער מהמקום השישי עומד על חמש נקודות, אבל אחרי התבוסה 4:1 למכבי תל אביב הערב (שני) והעובדה שגם המרחק מהקו האדום עומד על חמש נקודות, נראה שהבעלים משה חוגג צריך להיערך לביקור שני מבחינתו בפלייאוף התחתון. מיכאל אוחנה רק צימק בדקה ה-70, אחרי שער של איתי שכטר (28), עצמי של ירדן שועה (48) ופנדל של אנריק סבוריט (53). האקס אבי ריקן חתם (76) לזכות המוליכה החדשה.

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
בונה על תשע נקודות וקצת מזל. סלובודן דראפיץ'/אריאל שלום

המאמן סלובודן דראפיץ' הודה בסיום: "זה לא נראה טוב, זה לא מה שציפינו מכל העונה הזאת. נשארו עוד שני משחקים ואנחנו צריכים להשיג מקסימום נקודות. אנחנו חייבים להסתכל גם למטה ולא רק למעלה. זה לא קל, זה לא פרגונים ומחמאות כמו שקיבלנו בשנים קודמות. העונה הזו אנחנו צריכים להסתכל לעצמנו בעיניים ולהבין איפה טעינו. אנחנו צריכים להתכונן לבני יהודה בשיא הרצינות ואחר כך יש לנו את כפר סבא ואשדוד. יש עוד תשע נקודות בקופה, נצטרך להוציא את המקסימום ואולי עם קצת מזל עוד נהיה שם".

על בניית הקבוצה אמר: "זה מה שקיבלנו, הרבה טעויות נעשו. יש שני זרים (ורדאסקה וקונטה) שאנחנו משלמים להם הרבה כסף והם לא משחקים בכלל. חוגג לא כעס עלינו אלא על הצורה שהקבוצה שיחקה. אנחנו דיברנו על מה שעברנו, זו שנה משוגעת. אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו מוותרים".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים ועלתה לפסגת ליגת העל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully