וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו פרננדש לקראת מנצ'סטר סיטי: "על כר הדשא אין לי חברים"

כוכב יונייטד נשאל על חבריו הפורטוגלים המשחקים אצל היריבה העירונית לקראת הדרבי (18:30, ספורט 2): "מערכת היחסים שלי עם סילבה, דיאס וקאנסלו מצוינת, אבל היא תישאר מחוץ למגרש"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - וולבס 1:4/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי רשמה 21 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך עדיין תגיע במוטיבציית שיא למשחק הקרוב שלה - הערב (18:30, ספורט 2) נגד לא אחרת מאשר היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד. הסיטיזנס נמצאים במקום הראשון עם פער ענק של 12 נקודות, וישמחו להגדיל את הפער עוד יותר עם ניצחון על היריבה הגדולה.

אצל השדים האדומים, אנתוני מרסיאל חוזר לסגל בעוד שאדינסון קבאני לא יתלבש. דין הנדרסון שוב יפתח בין הקורות כשדויד דה חאה ימשיך להיעדר. מנגד, אחד השחקנים הכי חמים של המוליכה, אילקאי גונדואן, צפוי לשוב ל-11.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
על המגרש אין חברים. פרננדש/רויטרס

"אולה גונאר סולשיאר ספג לא מעט ביקורות על היכולת של קבוצתו בשבועות האחרונים", אמר שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד מייקל אואן. "אני חושב שחלק מהביקורות מוצדקות. בנוגע לסיטי, היא קבוצה מדהימה, ואני חושב שהסיכוי היחיד של יונייטד הוא לעקוץ במתפרצות".

"אני מדבר באופן קבוע עם סילבה, דיאס וקאנסלו ממנצ'סטר סיטי", הודה ברונו פרננדש. "יש לנו מערכת יחסית מצוינת, אבל היא תישאר מחוץ לכר הדשא. הם מכירים אותי, וכשאנחנו על המגרש, אנחנו כבר לא חברים".

"באיזה מקום נסיים העונה? זה ממש לא מעניין אותי עכשיו, הדבר היחיד שאני מתעסק בו זה המשחק מול סיטי", אמר אולה גונאר סולשיאר לקראת הדרבי. "נצטרך להיות הכי טובים שאפשר כדי לנצח. אני לא יודע אם דויד דה חאה ישחק, נולד לו ילד ובגלל כל הנחיות הקורונה, לא בטוח שהוא יוכל לפתוח בשער. בנוגע לפול פוגבה ואנתוני מרסיאל, ברור שאנחנו רוצים שהם ישובו, אבל התאוששות מפציעה לוקחת זמן".

"מפחד? אני לא מפחד ממנצ'סטר יונייטד", אמר גווארדיולה. "זו לא המילה הנכונה לתאר את הגישה שלי למשחק. אני מכבד מאוד את היריבה, מדובר בקבוצה חזקה והכול יכול להיות במשחק הזה. אנחנו יודעים כמה היא איכותית ומסוכנת, במיוחד אחרי איך שהיא שיחקה מול צ'לסי בסטמפורד ברידג'".

מייקל אואן שחקן עבר אנגלי. GettyImages
"הסיכוי היחיד של יונייטד - במתפרצות". אואן/GettyImages

מנצ'סטר סיטי הפסידה בשלושה מחמשת משחקי הבית האחרונים שלה נגד מנצ'סטר יונייטד (ניצחה באחד וסיימה אחד נוסף בתיקו), כולל הפסד 2:1 בעונה שעברה. התכולים לא ספגו נגד מנצ'סטר יונייטד בשני המשחקים שנערכו ביניהן העונה (0:0 בליגה ו-0:2 בגביע הליגה). הקבוצה האחרונה שלא ספגה ממנצ'סטר יונייטד בשלושה משחקים באותה עונה הייתה ארסנל ב-1998/9. סיטי לא הפסידה ב-28 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות ואם לא תפסיד גם בדרבי היא תקבע שיא מועדון חדש. אגב, יונייטד סיימה כאמור ב-0:0 בשלושת המשחקים האחרונים שלה והיא מעולה לא סיימה ארבע פעמים ברציפות ב-0:0, קבוצת הפרמיירליג האחרונה שעשתה את זה הייתה טוטנהאם בפברואר 2001.

מנצ'סטר סיטי לא פיגרה בכלל ב-19 משחקי הפרמיירליג האחרונים שלה ואם לא תיקלע לפיגור גם בדרבי היא תקבע שיא חדש אחרי זה שהיה שייך לארסנל בין דצמבר 1998 למאי 1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully