וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ספגה הפסד שישי ברציפות בבית, 1:0 לפולהאם מהתחתית

הקריסה של האלופה נמשכה: פולהאם, שמתחת לקו האדום, הצטרפה לרשימת החוגגות באנפילד. מריו למינה כבש (45) אחרי טעות של סלאח. צמדים לבייל וקיין ב-1:4 של טוטנהאם על קריסטל פאלאס

תקציר: ליברפול סופגת הפסד שישי ברציפות בבית, 1:0 לפולהאם/ספורט1

זו כבר לא הפתעה: ליברפול שוב הפסידה היום (ראשון) בפרמיירליג, שוב זה קרה באנפילד אחרי שספגה הפסד ביתי שישי ברציפות, כשהפעם החוגגת הייתה פולהאם מהתחתית שניצחה 0:1.

פרט לליברפול ולדרבי הגדול של מנצ'סטר, שני משחקים נוספים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-27 של הפרמיירליג. טוטנהאם הביסה 1:4 את קריסטל פאלאס בדרבי לונדוני, וניוקאסל סחטה 0:0 מול ווסט ברומיץ' בקרב תחתית.

שרדאן שאקירי, ליברפול. רויטרס
מה קורה שם? ליברפול/רויטרס

ליברפול - פולהאם 1:0

פעם אנפילד היה באנקר, ובשבועות האחרונים הוא אומנם נשאר באנקר, אבל בכיוון ההפוך: ליברפול השלימה הערב הפסד שישי ברציפות באצטדיונה הביתי, והאריכה את הרצף ההיסטורי שלה, כשנכנעה לפולהאם המהתחתית, שמתחת לקו האדום. האלופה ממשיכה לחלק מתנות (היום השער היה בגלל טעות של מוחמד סלאח), עם שער תשיעי העונה שהיא סופגת בגלל טעות שלה, ונדמה שהיא גם סובלת מחוסר מזל, אחרי שנעצרה פעמיים בקורה ובמשקוף.

מהלך המשחק:

ליברפול אומנם החזיקה יותר בכדור, אבל פולהאם הייתה זו שהייתה יותר מסוכנת במחצית הראשונה, ואליסון בין הקורות סיפק יציאה אמיצה והצלה טובה כדי לשמור על שער נקי. אבל בדקה ה-45 פולהאם עלתה ל-0:1: סלאח איבד כדור ברחבה אחרי כדור קרן, מריו למינה חטף לו ושלח בעיטה חדה וחזקה לפינה הרחוקה והעלה את האורחת ליתרון, שכבר לא בטוח עד כמה הוא מפתיע.

שחקני פולהאם חוגגים עם מריו למינה. רויטרס
חוגגים באנפילד. פולהאם/רויטרס
מריו למינה שחקן פולהאם כובש לפני מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
מפציץ, סלאח מאחוריו. למינה/רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
לא מצליח להשתלט על הקבוצה. קלופ/רויטרס
גארת' בייל עם הארי קיין שחקני טוטנהאם. רויטרס
צמד לכל אחד. גארת' בייל עם הארי קיין/רויטרס

צפו בניצחון הגדול של טוטנהאם

תקציר ה-1:4 של טוטנהאם על קריסטל פאלאס/ספורט1

טוטנהאם - קריסטל פאלאס 1:4

שבוע אחרי הצמד לרשת ברנלי, גארת' בייל הוסיף למאזנו עוד צמד, הפעם מול קריסטל פאלאס. הוולשי כבש את הראשון שלו בדקה ה-25, אחרי חטיפת כדור של לוקאס מורה ובישול מצד שמאל של הארי קיין. כריסטיאן בנטקה נגח את השוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל טוטנהאם לא התרגשה ובדקה ה-49 שוב קיין הכין לבייל, הפעם עם הראש, ושחקן הכנף המשיך בנגיחה אל הרשת. שלוש דקות לאחר מכן, קפטן נבחרת אנגליה כבר עשה את זה בעצמו, עם ימנית אדירה לחיבורים מ-18 מטרים, ובדקה ה-76 גם הוא חגג צמד בנגיחה לרשת החשופה אחרי בישול מהאוויר של יונג מין סון. ניצחון שלישי רצוף לז'וזה מוריניו, והוא רק שתי נקודות מהמקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות.
משחק נוסף:

ווסט ברומיץ' - ניוקאסל 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully