וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר ניצחה 1:2 בחוץ את ברייטון ועלתה למקום השני

השועלים נהנו משער ניצחון של אמרטיי (88) וחלפו זמנית על פני מנצ'סטר יונייטד. טעות גדולה לג'אקה ב-1:1 של ארסנל עם ברנלי

תקציר ה-1:1 בין ברנלי לבין ארסנל/ספורט 1

ארבעה משחקים פותחים היום (שבת) את המחזור ה-27 בליגה האנגלית, כשארסנל סיימה ב-1:1 בחוץ מול ברנלי במשחק הצהריים. לסטר החסרה ניצחה 2:1 בחוץ את ברייטון, והיא עלתה זמנית למקום השני. נועלת הטבלה שפילד יונייטד הפסידה בביתה 2:0 לסאות'המפטון, שסוף סוף רשמה ניצחון. אסטון וילה נפרדה מוולבס ב-0:0.

שחקן לסטר קלצ'י איהנאצ'ו חוגג עם ג'יימי ורדי. רויטרס
לסטר שבה באופן זמני למקום השני. קלצ'י איהנאצ'ו חוגג עם ורדי/רויטרס

ברייטון - לסטר 2:1

השועלים הגיעו למשחק החוץ מול ברייטון עם נקודה בודדת מתוך שני משחקיהם האחרונים וידעו שניצחון יעלה אותם לפחות באופן זמני למקום השני בטבלה על חשבון מנצ'סטר יונייטד. זה התחיל רע מבחינת לסטר, כשאדם ללאנה כבש ראשון לזכות המארחת והעניק לה יתרון 0:1 בדקה ה-10. קלצ'י איהנאצ'ו השווה עבור האורחת בדקה ה-62, ושתי הקבוצות חיפשו את שער הניצחון. לסטר בסופו של דבר הייתה זו שהשיגה אותו כשדניאל אמרטיי כבש שער דרמטי בדקה ה-88. ברייטון ממשיכה להסתבך בתחתית, ומי זוכר שלפני חמישה מחזורים היא הדהימה את ליברפול באנפילד.

עוד בוואלה! ספורט

בולם זעזועים: אוזאן קבאק הוא התקווה החדשה של ליברפול

לכתבה המלאה
שחקן ארסנל, גרניט ג'אקה. רויטרס
איזו שטות. גרניט ג'אקה/רויטרס

ברנלי - ארסנל 1:1

התותחנים לא מצליחים להתרומם. אם חשבתם שניצחון החוץ המרשים 1:3 על לסטר יתחיל מגמה כלשהי, באה ברנלי והראתה שהמקום ה-10 הולם את ארסנל. פייר אמריק אובמיאנג סידר פתיחה חלומית עם שער בדקה השישית, אחרי שקיבל כדור מוויליאן וחתך משמאל כדי לכבוש בימין את התשיעי שלו העונה בפרמיירליג, אבל בדקה ה-39 היה זה גרניט ג'אקה שביצע טעות איומה כשבעט כדור על כריס ווד בתוך הרחבה וממנו אל הרשת. החלוץ הניו-זילנדי הופתע, אבל זה לא הפריע לו לחגוג. לקראת הסיום ברנד לנו מנע מברנלי להשלים מהפך, ובצד השני פנדל לארסנל וכרטיס אדום לאריק פיטרס בוטלו על ידי ה-VAR בדקה ה-74. ארסנל לחצה בתוספת הזמן, אובמיאנג נבלם ואז דני סבאיוס ירה לקורה, כשהמארחת חילצה תיקו רביעי בחמשת המחזורים האחרונים.

משחקים נוספים

שפילד יונייטד - סאות'המפטון 2:0
לסאות'המפטון: ג'יימס וורד-פרוס (32, פנדל), צ'ה אדאמס (49)

אסטון וילה - וולבס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully