וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו מוראטה: "התגעגעתי לכבוש, אבל בעיקר התגעגעתי להרגיש חזק"

חלוץ יובנטוס שבר בצורת וסיפר על הווירוס שמקשה עליו: "סבלתי בשבועות האחרונים". פירלו הבטיח: "נרדוף אחרי אינטר עד הסוף"

כריסטיאנו רונאלדו עם אלברו מוראטה שחקני יובנטוס. רויטרס
גם כריסטיאנו רונאלדו התרגש עבור אלברו מוראטה/רויטרס

73 ימים חיכה אלברו מוראטה לשים כדור ברשת. הוא מיעט לשחק בחודשים האחרונים בגלל וירוס (לא קורונה) שהקשה עליו גם בריאיונות לאחר הניצחון 0:3 על ספציה. החלוץ הספרדי נכנס בדקה ה-61 ומיד כבש מבישול של פדריקו ברנרדסקי שנכנס איתו, ולאחר מכן גם פדריקו קייזה וכריסטיאנו רונאלדו (שערו ה-20 העונה בליגה) הצטרפו לחגיגה של האלופה, שצימקה לפחות זמנית את הפער מאינטר לשבע נקודות.

לאחר המשחק אמר מוראטה: "התגעגעתי לכבוש שערים, אבל מעל הכול התגעגעתי להרגיש חזק. בשלושת השבועות האחרונים סבלתי, לא הרגשתי טוב בכלל. נתתי מעצמי למען הקבוצה כי ידעתי שיש לנו מעט מאוד אופציות כרגע. זו לא עונה קלה, אנחנו משחקים כל שלושה ימים ויש שחקנים שנעדרים לתקופות ארוכות. אלה לא תירוצים, זו המציאות. אנחנו עובדים כדי לזכות, אבל אם לא נזכה אז נבחר את האלופה. כל עוד יש לנו סיכוי מתמטי, אנחנו נמשיך לתת הכול על המגרש".

אנדראה פירלו מאמן יובנטוס עם מריח דמירל. רויטרס
מחכה להתאוששות של שחקנים נוספים. אנדראה פירלו עם מריח דמירל/רויטרס

המאמן אנדראה פירלו סיכם משחק בו יובנטוס התקשתה במהלך השעה הראשונה: "התחלנו לאט, וזו הייתה יותר עייפות פיזית מפסיכולוגית. זה קורה כשמשחקים כל כך הרבה פעמים עם אותם שחקנים. ניסינו להכתיב את הקצב, וברגע שנכנסו השחקנים הטריים אז גם היינו יותר חדים וניצלנו את המצבים שלנו. יש לנו סגל נהדר, לצערי לא הייתי יכול לבצע שינויים כפי שרציתי בתקופה האחרונה. אנחנו צריכים לעשות יותר רוטציה".

על מוראטה אמר: "הוא שחקן שרצינו בגלל התכונות שלו, כי הוא יכול לתקוף שטחים, לכבוש שערים וגם לשחק עבור הקבוצה. לצערי הוא חסר לנו לאחרונה, אבל אני מקווה שהוא יחזור במהרה לכושר מלא. אני מקווה שעוד שחקנים יחזרו אלינו. מתייס דה ליכט נפגע במשחק מול ורונה והתקשה בחימום. זה לא אמור להיות משהו רציני, אבל נדע יותר מחר. גם ווסטון מקני חש כאבים, אפשר היה לראות את זה בריצה שלו".

המאמן גם התייחס למרדף אחרי אינטר ואמר: "הפער בינינו זה הנקודות, זה כל ההבדל. ידענו שזה יהיה מרדף ממושך. אינטר משחקת יחד כבר שנתיים, בעוד אנחנו התחלנו יחד רק העונה. ועדיין, אנחנו מתכוונים להיות שם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully