וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד עלתה לחצי גמר הגביע עם 0:1 על גלדבאך

שער של ג'יידון סאנצ'ו בדקה ה-66 סידר לצהובים-שחורים כרטיס לשלב הבא והותיר את המאמן הבא שלהם מאוכזב מאוד

תקציר: בורוסיה מנשנגדלבאך - בורוסיה דורטמונד 1:0/ספורט 1

האם העונה הזו של בורוסיה דורטמונד בכל זאת תסתיים עם תואר? בהחלט ייתכן. הקבוצה של אדין טרזיץ' עברה הערב (שלישי) משוכה גבוהה מאוד בדמותה של בורוסיה מנשנגלדבאך ועלתה לחצי גמר הגביע עם 0:1 קשה מאוד בחוץ. מי שבוודאי התאכזב מאוד הוא מאמן גלדבאך מרקו רוזה, שימונה בתום העונה למאמן דורטמונד ויעשה את זה ללא זכייה בתואר.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. Federico Gambarini, AP
מתפרצת כמו שכתוב בספר. סאנצ'ו חוגג עם חבריו/AP, Federico Gambarini

דורטמונד, שרק בינואר הפסידה בבורוסיה פארק 4:2 במה שקטע מבחינתה רצף של 12 ניצחונות שלה מול גלדבאך. הערב הסיפור היה שונה. אמנם המארחת נראתה טוב והגיעה לכמה מצבים, אבל במפתיע מרווין היץ רשם כמה הצלות נהדרות והשאיר את גלדבאך מתוסכלת. בנוסף, גם רפאל גריירו נפצע לדורטמונד כבר במחצית הראשונה והוחלף.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-66 ובתום מתפרצת מופתית של בורוסיה דורטמונד, שבסופה ג'יידון סאנצ'ו קיבל את הכדור לבד מול יאן זומר ובעט לקורה ופנימה את שער הניצחון הכל כך יקר. מחמוד דאהוד הורחק אחרי שספג צהוב שני בדקה ה-92.

תקציר: ורדר ברמן - פרנקפורט 1:2. GettyImages
המשחק נדחה. שחקני ורדר ברמן/GettyImages

יאן רגנסבורג - ורדר ברמן (רביעי, 19:30, ספורט 4)

** המשחק בוטל בשל התפרצות הווריאנט הבריטי של הקורונה אצל המארחת **

המארחת נמצאת בסך הכול במקום ה-11 בבונדסליגה השנייה, אבל הצליחה לעבור שלושה סיבובים בגביע כשבכולם היא עושה את זה אחרי דו קרב פנדלים, כולל מול פ.צ. קלן בסיבוב האחרון. ברמן מגיעה מעודדת מאוד אחרי שקטעה את רצף הניצחונות של איינטרכט פרנקפורט בליגה עם 1:2 מרשים. הירוקים עברו שלושה סיבובי גביע בצורה קלילה מול יריבות מליגות נמוכות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully