וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' משיב ללברון: "ספורט מאחד את העולם, הפוליטיקה מפלגת אותו"

אחרי שכוכב הלייקרס ענה לכוכב מילאן, האחרון לא נשאר חייב: "אנחנו מלכדים את העולם באמצעות הספורט, שהפוליטיקאים יתעסקו בפוליטיקה"

תקציר ה-2:2 בין מילאן והכוכב האדום בלגרד/ספורט1

מלחמת המילים בין זלאטן איברהימוביץ' ולברון ג'יימס, שני ענקי הספורט, נמשכת. כזכור, כוכב מילאן ביקר את כוכב הלייקרס וטען שהוא צריך לחדול מעיסוקו בפוליטיקה ובגזענות הממוסדת בארצות הברית ולהתרכז בספורט, ג'יימס הגיב בעוקצנות ואמר ש"מצחיק שזה בא ממנו, כי מדובר באותו אחד שב-2018 אמר שהוא נתקל בגזענות בשבדיה".

היום (שלישי) הגיעה התשובה של זלאטן שדיבר במסיבת עיתונאים לקראת פסטיבל שירים מקומי והתייחס לסוגייה הזו: "הספורט מאחד את העולם, הפוליטיקה מפלגת אותו. התפקיד שלנו הוא ללכד את העולם בעזרת כך שאנחנו עושים מה שאנחנו עושים הכי טוב. ספורטאים צריכים להיות ספורטאים, הפוליטיקאים צריכים להתעסק בפוליטיקה ולא הספורטאים".

לברון ג'יימס לצד זלאטן איברהימוביץ'. מתוך טוויטר, צילום מסך
באיזה צד אתם?/צילום מסך, מתוך טוויטר

זלאטן התייחס גם לעימות המתוקשר והפליטה הגזענית לעברו של רומלו לוקאקו ואמר: "אין לי שום בעיה אישית איתו. מה שקרה על המגרש, נשאר על המגרש".

כזכור, ג'יימס ענה לזלאטן עם הסבר מפורט לגבי השקפת העולם שלו כשאמר: "לעולם לא אשתוק לגבי דברים שגויים שקורים מסביבי", הבהיר. "אני מתנגד לעוולות חברתיות, לגזענות, לכל הדברים הרעים שמתרחשים סביב הקהילה שלי. גדלתי שם, אני יודע מה הם עוברים, אני יודע למה הם זקוקים, ואני יודע שהם זקוקים שהקול שלהם יישמע. אני זה שמשמיע את הקול שלהם, אני שם זרקור על כל מיני דברים שקורים במדינה שלנו. אין שום מצב שאתרכז אך ורק בספורט, כי אני מבין איך הדברים עובדים וכמה חזק הקול שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully