וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלי דסה עלה עם ויטסה לגמר, צפו בשער הנפלא של דיא סבע

צפו בתקציר: המגן שיחק 90 דקות ב-0:2 על ונלו ומחכה לאייאקס או הירנביין בגמר. סבע שבר בצורת והחמיץ פנדל בדו-קרב, אל נאסר עלתה לגמר גביע הליגה

תקציר: ויטסה - ונלו 0:2/ספורט 1

את שנת 2021 פתח דיא סבע בצורה נפלאה כשכבש ביום הראשון של השנה החדשה. מאז סבל החלוץ מבצורת שנמשכה חודשיים, כשהיום (שלישי) הגיע הרצף השלילי לסיומו. הישראלי של אל נאסר כבש את השער השני של קבוצתו במשחק הגומלין בגביע הליגה המקומי מול איתיחאד קאלבה. להפסקת המחצית ירדה אל נאסר האורחת ביתרון 0:2, זאת כשהיא סחבה הפסד 2:1 מהמשחק הראשון. המארחת השיגה את השער המצמק בסופו של דבר, והמשחק נגרר להארכה אשר גם שם לא הושגה הכרעה.

בדו קרב הפנדלים כבשו כל שחקני אל נאסר - חוץ מסבע שהחמיץ, אך למזלו גם פאהד עובייד ודוידה מריאני השוויצרי החמיצו ליריבה, שהפסידה 7:6 בדו קרב הפנדלים. אל נאסר תהיה בגמר גביע הליגה לאחר הניצחון הדרמטי.

בדקה ה-39 עלתה אל נאסר ליתרון משער של ראיין מנדס מקייפ ורדה. שש דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של סבע, שקיבל כדור במרחק של קצת יותר מ-20 מטר משער היריבה, ותוך כדי סיבוב בעט טיל אדיר ברגל שמאל שננעץ בקורה וחדר פנימה, מבלי ששוער איתיחאד יכול היה לעשות דבר.

* גם אלי דסה התקרב הערב לתואר ראשון בחו"ל, כשהשלים 90 דקות במדי ויטסה שניצחה 0:2 את ונלו בחצי גמר הגביע ההולנדי. אוסמה טנאן בישל לאלבני ארמנדו ברויה בדקה ה-75 וכבש בעצמו בדקה ה-84. דסה רשם עוד הופעה טובה בצד ימין של ההגנה ומחכה כעת לדעת מי תהיה היריבה בגמר: הירנביין או אייאקס.

השער של דיא סבע

תקציר: דיא סבע כובש במדי אל נאסר/הטוויטר של אל נאסר

* ביברס נאתכו פתח ובישל את השער השני בניצחון פרטיזן בלגרד 0:2 על וויבודינה במסגרת הליגה הסרבית. הישראלי הוחלף בדקה ה-65, דקה לאחר שסידר לטאקומה אסאנו היפני את שערו השני במשחק, ויצא במצב של 0:2 לזכות קבוצתו, מה שהייתה גם תוצאת הסיום.

* ניר ברדע ישב על הספסל בניצחונה של הונבד 2:3 על מ.ט.ק בודפשט. זהו ניצחון שני מאז מינויו של פרנץ הורבאט, אקס מכבי תל אביב שהחליף את אישטוון פישונט, והונבד כרגע שלוש נקודות מעל הקו האדום.

* אנס מחאמיד לא שותף ב-1:1 של וינטרטור בחוץ מול ויל בליגה השנייה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully