וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר פשיץ' חיובי לקורונה, יחמיץ לפחות שלושה משחקים

1.3.2021 / 11:40

חלוץ מכבי תל אביב לא ישחק הערב נגד מ.ס. אשדוד (20:15, ספורט1) ויפספס את הפועל חיפה ובית"ר ירושלים. הצהובים לא שכחו את ההפסד לחבורה של בן שמעון בסיבוב הקודם, אחרי משחק חוץ נגד קרבאח: "צריך לדעת לסגור את הפרק האירופי ולהתקדם לפרק הבא"

תקציר: שחטאר דונייצק - מכבי תל אביב 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב שוב תשחק הערב (שני, 20:15, ספורט1) בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי להקטין את הפער ממכבי חיפה שניצחה שלשום את עירוני קרית שמונה. מי שיחסר לאלופה הוא אלכסנדר פשיץ', שהתגלה כחיובי לקורונה ויפספס גם את המשחקים נגד הפועל חיפה ובית"ר ירושלים בשבוע הקרוב. איתי שכטר אמור לקבל יותר דקות משחק, כשייתכן שגם ניק בלקמן ואדוארדו גררו יקבלו קצת יותר אשראי.


לקראת המפגש אשדוד הערב, הצהובים מקווים שהקבוצה של רן בן שמעון תמשיך לשחק פתוח בניסיון לנצח כי זה ייתן שטחים לאלופה בחלק הקדמי. ואן לוון משוכנע ששחקניו שכחו את הנסיעה לאוקראינה בשבוע שעבר וגם את אכזבת ההפסד לשחטאר דונייצק. האתגר הוא לנחות היטב לקרקע אחרי חווית אירופה, מה שלא הצליח למכבי תל אביב בתקופת גאורגיוס דוניס - אז התוצאות בליגת העל נפגעו גם בגלל המשחקים בליגה האירופית. זכור במיוחד ההפסד 3:2 למ.ס. אשדוד בתחילת חודש דצמבר, אחרי שמכבי תל אביב חזרה מטורקיה שם סיימה בתיקו מול קרבאח.

כמו הערב נגד מ.ס. אשדוד, גם בשני המחזורים הבאים, שחקניו של פטריק ואן לוון ישחקו אחרי מכבי חיפה. "זה המחיר שמשלמים כשמשחקים באירופה. הלחץ עלינו ואנחנו צריכים להתמודד איתו", אמר הבוקר אחד השחקנים.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים מול מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בפעם שעברה זה נגמר לא טוב מבחינת האלופה/לירון מולדובן

ואן לוון מאמין שהשחקנים למדו את לקחי העונה האירופית, אבל בכל זאת ערך אסיפה בה אמר בין היתר: "הפרק שלנו העונה באירופה הסתיים. צריך לדעת לסגור אותו ולהתקדם לפרק הבא שהוא הליגה ובהמשך גם הגביע".

אחרי הערב מול אשדוד יחכו למכבי תל אביב הפועל חיפה בעוד שלושה ימים ובית"ר ירושלים בעוד שבוע בדיוק. ואן לוון שוקל לבצע רוטציה הערב גם בשל המשחק מול שחטאר דונייצק ביום חמישי בלילה וגם כי כאמור מחכים עוד שני משחקים קשים בשבוע הקרוב. "הגענו למאני טיים", אומרים במכבי תל אביב. "כל נקודה כרגע קריטית למאבק האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully