וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ז'וזואה יאריך חוזה בקרוב, מרסלו מלי עשוי להישאר

1.3.2021 / 6:56

הפורטוגלי שהחמיץ פנדל ב-1:1 עם בית"ר צפוי להישאר לצד מיגל ויטור. גם הארגנטינאי שסומן כמועמד לעזוב בינואר, ממשיך במגמת השיפור וייתכן שימשיך. המניות של חטואל עולות, אלחמיד עשוי לחזור לעמדת הבלם, בקבוצה מודים: "הנקודה שהוצאנו - נקודת אור"

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים/ספורט 1

רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אחרי התיקו 1:1 אמש (ראשון) מול בית"ר ירושלים. מצד אחד הביעו בקבוצה סיפוק על החזרה מפיגור, העובדה ששמרו על טווח ביטחון מבית"ר בקרב על מקום בפלייאוף העליון והאופן שהקבוצה הסתדרה בלי רשימת הפצועים הכל כך ארוכה. מצד שני, קיוו בקבוצה לנצל את הבכורה של רוני לוי לניצחון והאמינו שאפשר להשאיר את שלוש הנקודות במיוחד כשז'וזואה חזר לשחק וקיבל פנדל אותו הוא החמיץ. "נקודה בבית זה אף פעם לא צריך להיות טוב להפועל באר שבע, אבל עם איך שהמשחק התפתח הנקודה הזו היא גם נקודת אור", סיכם גורם בקבוצה.

הפועל באר שבע ממוקמת הבוקר חמישית בטבלה כשנותרו לה ארבעה משחקים לסיום הליגה הסדירה. בקבוצה מעריכים כי 6 נקודות יספיקו להיכנס לפלייאוף העליון ואז יחל המרוץ למקום השלישי, אותו הגדירה הקבוצה כמטרה. מ.ס. אשדוד מקדימה את הפועל באר שבע וגם מכבי פתח תקוה לה אף יש עוד משחק להשלים. לבאר שבע נותרו שני משחקים בקרב ראש בראש על מקום בפלייאוף העליון מול עירוני קרית שמונה כבר מחרתיים וגם מול מכבי פתח תקוה. יש להפועל באר שבע גם שני משחקי בית מול קבוצות תחתית, הפועל תל אביב ובני יהודה במפגש מול יוסי אבוקסיס שעשוי להיות זה שימנע מהפועל באר שבע להעפיל לפלייאוף העליון.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
בבאר שבע אופטימיים אחרי הבכורה שלו על הקווים. רוני לוי/דני מרון

עיקרי הדברים

  • בהפועל באר שבע הודו אחרי התיקו עם בית"ר: "הנקודה הזו היא נקודת אור"
  • ז'וזואה חזר, החמיץ פנדל ולא הרשים, אבל צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש
  • מרסלו מלי שהיה מועמד לעזוב ממשיך לגלות שיפור, בקבוצה שוקלים להשאירו
  • המניות של רותם חטואל ממשיכות לעלות. רוני לוי ממשיך להאמין גם בשגיב יחזקאל

ז'וזואה שרק חזר אתמול אחרי השעייה של ארבעה משחקים יחמיץ בשבוע הבא את המשחק מול הפועל תל אביב אחרי שקיבל אמש צהוב חמישי. לואי טהא יחמיץ את המשחק מול קרית שמונה מחרתיים אחרי שקיבל צהוב חמישי במשחק הקודם. לטהא חלק גדול בשער שספגה אמש הקבוצה אחרי שכיסה בצורה רעה את ירדן שועה.

אחד המצטיינים בשורות הקבוצה אמש היה מרסלו מלי שנותן בכל משחק את כולו. רץ בלי הפסקה ומסייע בפעולות הגנתיות והתקפיות. בבאר שבע חושבים ברצינות להשאיר אותו, אחרי שכבר היה נדמה שהוא ישוחרר בחלון של ינואר.

מי שרשם הופעה טובה הוא חאתם עבד אלחמיד שפתח לראשונה בהרכב אחרי ששב מסלטיק ושיחק טוב כמגן ימני, אם כי נראה שהוא קצת מבוזבז בעמדה הזו וכששיחק בדקות האחרונות כקשר אחורי הוא עשה פעולות שסייעו לקבוצה לא להפסיד. אלחמיד עשוי לשחק מחרתיים דווקא בתפקיד החזק שלו כבלם בשל הצהובים של טהא.

ז'וזואה חזר כאמור ולא היה מספיק מעורב. הוא גם החמיץ את הפנדל. בקבוצה מעריכים כי הוא יחתום בקרוב על החוזה החדש שהוצע לו ויישאר ביחד עם ויטור לעונה נוספת.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
לא הרשים אתמול, אבל צפוי להמשיך. ז'וזואה/דני מרון

מי שכבש את שער השוויון אמש היה רותם חטואל שנכנס כמחליף אחרי שהייתה כוונה לפתוח איתו אבל רוני לוי העדיף לבסוף את אנתוני וארן בעמדת הכנף. חטואל מנצל היטב את הפציעות של שחקני הכנף סינטאיהו סלליך ואלטון אקולטסה והעלה מאוד את המניות שלו. רוני לוי ימשיך להאמין בשגיב יחזקאל למרות שהוא לא שקט מול השער ומחמיץ הרבה מהמצבים שהוא מגיע אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully