וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד: ואן לוון חושב על רוטציה לקראת שבוע קריטי בליגה

28.2.2021 / 17:16

מאמן מכבי תל אביב עשוי לשנות הרכב כמו בגביע, ואמר לקראת משחק הצמרת בבלומפילד: "השחקנים מרוכזים". בגאיוקו, אזולאי ובן זקן בספק אצל האורחת (ב', 20:15, ספורט 1)

מחזור 22הסתיים01/03/2021
מכבי תל אביב
  • גולסה (15)
  • חוזז (74, פנדל)
  • ריקן (90)
1:3
  • (81) גורדנה
מ.ס. אשדוד
תקציר ה-2:3 של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי שסיימה קמפיין אירופי מוצלח עם הופעה מכובדת באוקראינה, מכבי תל אביב נערכת לשבוע גורלי בליגת העל, שיתחיל מחר (שני, 20:15, ספורט 1) במשחק ביתי מול מ.ס. אשדוד ויימשך עם ביקור אצל הפועל חיפה ומפגש מסקרן עם בית"ר ירושלים. לאור האתגרים הצפויים, נראה שפטריק ואן לוון ייתן מנוחה לכמה שחקנים, מתוך אמונה בכלל הסגל כפי שעשה במשחק הגביע בבאר שבע. איתי שכטר וניק בלקמן נמצאים בתמונת ה-11, גם מאור קנדיל עשוי לחזור.

פטריק ואן לוון אמר לקראת אשדוד: "אשדוד היא קבוצה שרוצה לשחק כדורגל, זה הסגנון שאנחנו אוהבים לשחק נגדו. ההופעה שלנו צריכה להיות ברמה טובה כדי שנשיג תוצאה טובה". על המעברים מאירופה אל הליגה ולהפך אמר ההולנדי: "אני שומע הרבה פעמים שצריך להוריד את השחקנים לקרקע לאחר הופעה טובה באירופה. ההופעה הייתה טובה, התוצאה לא הייתה טובה אז אני מאמין שגם השחקנים מבינים את זה והם מרוכזים לגמרי במשחק הקרוב. מבינים שיש פרק שנסגר ועכשיו אנחנו ממשיכים בפרק שלנו בישראל".

על מצב הסגל של הצהובים אמר ואן לוון: "כולם כשירים, בדומה למה שהיה בשבוע שעבר. יש לנו מספיק שחקנים שיכולים לשחק במשחק הזה"ץ

פטריק ואן לוון, מאמן מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
"השחקנים מרוכזים לגמרי במשחק הקרוב". ואן לוון/אריאל שלום, .

מ.ס. אשדוד

רמזי ספורי סובל מקרע בשריר התאומים ולא ישחק מחר (שני) מול מכבי תל אביב. קשר מ.ס. אשדוד נפצע לפני למעלה משבוע במשחק מול עירוני קרית שמונה, החמיץ את משחק הגביע מול הפועל רעננה וצפוי להיעדר גם משלושת המשחקים הקרובים.

לא מעט שחקנים נמצאים בסימן שאלה לקראת מחר ביניהם מוסא בגאיוקו, שלומי אזולאי והקפטן טום בן זקן. לעומת זאת יחזור לשחק ויפתח הבלם הסרבי ננאד צבטקוביץ' שלא שיחק בגביע. גם החלוץ פאהד באיו עשוי לחזור להרכב.

אחרי התוצאות אמש עם הניצחונות של מכבי פתח תקווה והפועל חיפה, מבינים במ.ס. אשדוד שמקומם בפלייאוף העליון עדיין לא מובטח והם צריכים עוד כמה נקודות כדי להיות רגועים. בקבוצה מקווים כי מכבי תל אביב עדיין בהשפעת הנסיעה שלה לאוקראינה למשחק מול שחטאר דונייצק ואפשר יהיה להפתיע אותה מחר בבלומפילד עם תיקו לפחות.

עוד בוואלה!

עוד שבוע בלי קהל במגרשים? אוהדי מכבי תל אביב ואוהדי בית"ר במחאה משותפת

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: בלומפילד
רמזי ספורי שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ייעדר מול מכבי תל אביב. ספורי/לירון מולדובן

טריוויה

* מכבי תל אביב עם רצף של שישה ניצחונות בליגה וללא הפסד כבר סיבוב שלם, מאז שנוצחה 3:2 באשדוד.

* אם מ.ס. אשדוד תנצח שוב, היא תשלים דאבל עונתי ראשון על מכבי תל אביב מאז עונת 2004/05.

* אז למעשה היה ההפסד הביתי האחרון של מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד במסגרת ליגת העל, כאשר שער עצמי של משה מישאלוב סידר לאורחת 0:1 באצטדיון רמת גן בנובמבר 2004. מאז היו 14 ניצחונות צהובים ועוד שלוש תוצאות תיקו.

* הניצחון היחיד של אשדוד על מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד היה עונה אחת לפני כן, כששי הולצמן קבע 0:1 באוקטובר 2003.

* מכבי תל אביב עדיין מחכה לשער ראשון העונה ב-15 דקות הפתיחה. לעומת זאת, ברבע השעה האחרונה של המשחקים יש לה 11 שערים - יותר מכל קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully