וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם משרד הבריאות לא ישיב תוך 48 שעות, לא יהיה קהל במגרשים גם בסופ"ש הקרוב

28.2.2021 / 17:01

במנהלת מחכים להודעה ממשרד הבריאות בנוגע למתווה הקהל, ומבקשים הכרעה עד שלישי. אוהדי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים מתכננים הפגנה משותפת מחוץ לבלומפילד לפני המפגש בשבוע הבא

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

משרד הבריאות עדיין לא הודיע למנהלת הליגות האם וכמה קהל הוא מוכן להחזיר ליציעים. כזכור, במנהלת ביקשו בפגישה שנערכה בשבוע שעבר היתר לכניסת קהל בהיקף של שליש מתכולת כל אצטדיון. משרד הבריאות הבטיח תשובה לקראת אמצע השבוע הזה, אבל עדיין לא מראה סימנים שהוא עומד להכריע.

בישיבת הנהלת המנהלת שהתכנסה הבוקר (ראשון) כדי לדון בזכויות השידור, גם נדון עניין הקהל וסוכם בין הנוכחים כי אם ב-48 השעות הקרובות, דהיינו עד יום שלישי בערב, לא תתקבל ההודעה ממשרד הבריאות, לא יהיה קהל באצטדיונים גם במחזור של סוף השבוע הקרוב שהיה אמור להיות מחזור החזרה ליציעים. במנהלת מבינים את טענות הקבוצות ומנהלי האיצטדיונים שצריכים זמן כדי להיערך לכניסת קהל, החל ממכירת כרטיסים ועד כל ההיערכות הלוגיסטית, ולכן מבקשים הכרעה עד יום שלישי.

הודעת הפגנה של אוהדי מכבי תל אביב, אוהדי בית"ר ירושלים. ., מערכת וואלה
הודעת הפגנה של אוהדי מכבי תל אביב, אוהדי בית"ר ירושלים/מערכת וואלה, .

המחזור ה-24 שאמור להיות בסוף השבוע, כולל כמה משחקים מאוד אטרקטיביים וביניהם משחקי בית של מכבי חיפה והפועל באר שבע וכמובן המפגש בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, לו חיכו אוהדי שתי הקבוצות וקיוו לעשרת אלפים צופים שיהיו נוכחים בו.

מאחר שלא מסתמן מתווה שיאפשר כניסת קהל, אוהדי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים פתחו במסע פרסום משותף ברשתות החברתיות, בקריאה לאוהדים משתי הקבוצות להגיע לבלומפילד בעוד שמונה ימים כדי להפגין יחד מחוץ לאצטדיון נגד ההחלטה להשאיר את הקהל מחוץ למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully