וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שמאמין לא מפחד: הביטחון של ברק בכר הוליך את מכבי חיפה לניצחון הגדול

28.2.2021 / 7:47

בזמן שאנשי ואוהדי מכבי חיפה חששו מפגיעה במרוץ האליפות אחרי הרחקות השחקנים, המאמן הבהיר לכל מי ששאל אותו שהוא לא מודאג. מאבוקה חוזר לעניינים, אבו פאני מעוניין בשדרוג משמעותי ומה צעק לביא לעוואד אחרי השער שנפסל?

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • - למרות החיסורים, ברק בכר האמין במכבי חיפה
  • - שביעות רצון מארנסט מאבוקה
  • - גם פלאניץ' ורודריגס ממשיכים לקצור שבחים
  • - אבו פאני מעוניין בשדרוג משמעותי
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם נטע לביא. מאור אלקסלסי
נטע לביא וברק בכר מרוצים/מאור אלקסלסי

1. דאגה רבה נרשמה אצל אנשי ואוהדי מכבי חיפה לאחר האירועים האלימים בדרבי. החשש מכך שהדבר יפגע במרוץ האליפות של הקבוצה היה ממשי, זאת בשל הרחקות של שחקני מפתח כמו דולב חזיזה, סאן מנחם ובוגדן פלאניץ'. אלא שבניגוד לאותם אנשים ואוהדים, המאמן ברק בכר הבהיר לכל מי ששאל אותו שהוא לא מודאג מהעניין וכי הוא משוכנע שמכבי חיפה תמשיך לצבור נקודות למרות החיסורים. "זה היה נשמע קלישאה אבל ברק באמת האמין בזה", אמר גורם במועדון. "כשאתה נמצא באימונים אתה מבין שבכר באמת מאמין ובצדק בהרבה שחקנים בסגל גם אם מחוץ לקבוצה לא מעריכים אותם". המאמן צלח מבחן נוסף ללא חזיזה, מנחם,ניקיטה רוקאביציה ועם צ'ארון שרי על הספסל אחרי שלא התאמן עם הקבוצה למעלה משבוע. "אף אחד כבר לא מזלזל בדוניו, זה בטוח", עקץ שחקן בקבוצה. "כל שחקן בסגל, כולל הצעירים, מבין שלאורך העונה כולם יקבלו הזדמנות וכולם צריכים להיות מוכנים כל הזמן".

2. מלבד דוניו, במכבי חיפה הרוויחו במשחקים האחרונים שוב את המגן הימני ארנסט מאבוקה. המגן ירד לספסל לטובת רז מאיר שרשם סיבוב טוב מאוד מבחינתו אלא שכעת מאבוקה מקבל שוב את הקרדיט והוא מחזיר לבכר בגדול. "מאבוקה נתן את כולו באימונים", אמר גורם בקבוצה. "כשחקן הרכב שאיבד את המקום הוא לא עשה פרצופים ורואים את התוצאה". גם פלאניץ' ממשיך לקצור מחמאות כמו גם הקשר הספרדי חוסה רודריגס. מי שרשם עוד משחק טוב אחרי שהתקשה להיכנס לעניינים הוא עומר אצילי. "עומר עובד קשה מאוד", הוסיף אותו גורם. "רואים שהוא עושה הכול כדי להיכנס לעניינים. עם כל זה שיש עליו ביקורות הוא כבר עם שלושה בישולים וזה הספק טוב מאוד".

3. לפני כחודש הודיעו במכבי חיפה לקשר מוחמד אבו פאני שהם מממשים את האופציה עליו בעונה הבאה. למרות ההודעה, אבו פאני מעוניין בשדרוג משמעותי יותר ובין הצדדים יתקיים עוד משא ומתן בנוגע לתנאי החוזה. אמש, אבו פאני הראה למה במכבי חיפה ממשיכים לתת לו את הקרדיט ורוצים אותו לשנים הבאות אחרי שכבש צמד ראשון בקריירת הבוגרים שלו. רבות דובר על כך שמרכז הקישור של הירוקים לא מספק מספרים, אך אבו פאני שינה זאת ובקבוצה מקווים שהוא, נטע לביא ורודריגס ישדרגו עד סוף העונה את המספרים גם בחלק ההתקפי. אגב לביא שכבש שער שנפסל, נראה שהוא רצה מאוד לעלות על לוח התוצאות. כשהקשר ראה את דניאל בר נתן הולך ל-VAR, הוא צעק בחצי הלצה צעק למוחמד עוואד שנגיעת היד שלו הובילה לפסילת השער: "עוואד למה?". בנוגע לחלוץ ששב מפולין, הוא זוכה למחמאות רבות על הדינמיות שהוא מכניס למשחק. עוואד היה חלק משמונה שחקני בית שלקחו חלק במשחק, ביניהם מאור לוי שהופך לשחקן רוטציה מלא וכן נהוראי יפרח שרשם הופעת בכורה בליגה.

4. ברביעי תפגוש מכבי חיפה את הפועל תל אביב כאשר בכר יקבל חזרה לסגל את מנחם בעוד שעאיד חבשי ישוב רק במשחק הבא מול מכבי פתח תקוה. גם שרי שנכנס כמחליף צפוי להיכנס לעניינים ואף לקבל את המקום בהרכב על חשבון יאניק וידלסחוט. גם מנחם צפוי לחזור להרכב. בנוגע לרוקאביציה הרי שהשחקן יוכל לצאת מבידוד רק אחרי שלושה ימים ללא תסמינים והוא בספק גדול למשחק ברביעי. במועדון רוצים מאוד לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון. "אנחנו מוכיחים בכל מחזור עוצמה", קובע שחקן בקבוצה. "אין ספק שמגיע לנו לסיים ראשונים אבל לא נוכל להסתפק במגיע, אנחנו מבינים שכל משחק מחדש הוא סוג של מוקש שחייבים לעבור אותו בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully