וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים טועמה: "אנחנו משחקים כדורגל טוב", אזולאי התעצבן אחרי שהוחלף

27.2.2021 / 20:55

עוזר מאמן הפועל תל אביב מרוצה מהניצחון על נתניה. החלוץ סינן: "למה אני תמיד מוחלף בדקה ה-50" והתנצל בפני קלינגר

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט 1

הפועל תל אביב נשמה הערב (שבת) לרווחה לאחר שהצליחה להשיג 0:1 יקר מאוד בחוץ על מכבי נתניה. הקבוצה של ניר קלינגר נהנתה משער עצמי של זלאטן שחוביץ' בדקה ה-30 ושומרת על מאזן נקי מהפסדים כבר שבעה משחקים ברציפות ויחד עם משחק הגביע מול אשקלון סופרת כבר ארבעה משחקים מבלי לספוג. האדומים כבר עם שלוש נקודות מעל הקו האדום.

שלומי אזולאי היה עצבני מאוד לאחר שהוחלף ואמר בירידה אל הספסל: "למה אני כל הזמן מוחלף דקה 50? לא מבין מה הקטע הזה". לאחר מכן הוא פלט עוד מספר משפטים שהרגיזו את ניר קלינגר. בסיום נרגע השחקן ולאחר שהבין שקלינגר רותח עליו, ביקש לשוחח עם המאמן והתנצל על התנהגותו. אזולאי אמר לחבריו לאחר מכן: "זה עצבים מהלחץ, אני מת להבקיע שערים, אבל לא הייתי צריך להתנהג ככה".

עוזר מאמן הפועל תל אביב סלים טועמה אמר בסיום: "אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו כדורגל מצוין ויכולנו להבקיע עוד שני שערים. את המחצית השנייה פתחנו פחות טוב והלכנו קצת אחורה, ככה זה לחץ של תחתית. אני שמח בשביל החבר'ה שיצאנו עם הנקודות. אנחנו משחקים כדורגל טוב בתקופה האחרונה, אבל לא היה לנו סגל מספיק גדול בגלל הקורונה. ניסינו למשוך את השחקנים כמה שיותר, לקראת הסוף עשינו חילופים והצלחנו לקחת את המשחק. אנחנו מתכוננים לכל משחק בהתאם. נכון שאנחנו בתחתית, אבל אנחנו משחקים כדורגל טוב ואנחנו מגיעים דרוכים כל משחק - גם מול הגדולות וגם מול הקטנות".

בן ביטון: "ניצחון סופר חשוב. ידענו מה המשמעות של לבוא ולנצח היום. לא היה כדורגל גדול מהצד שלנו, אבל לפעמים חשוב לקחת את הנקודות. נלחמנו, כולם פה גברים. המטרה עכשיו היא לנוח ולבוא מוכנים למשחק הבא. אנחנו צריכים את כולם. אני מאוד מאוד שמח מהניצחון".

דן איינבינדר, שחקן הפועל תל אביב, עם המאמן ניר קלינגר. ברני ארדוב
עוד ניצחון להפועל תל אביב/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד אמר בסיום: "במחצית השנייה שיחקנו כמו שאנחנו יודעים, אבל במחצית הראשונה נראינו מעט לחוצים, אני לא ממש יודע למה. אולי בגלל הלחץ לסיים במקום השישי. במחצית השנייה השתפרנו, ובכל זאת היינו נאיביים מול השער, אז זה לא הספיק לתוצאה טובה. אני לא חושב שהבעיה שלנו היא ההגנה, והחילופים שעשיתי היום היו בגלל שהפועל תל אביב נסוגה לאחור לאחר שער היתרון. אני מקווה שבמשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה ניראה כמו ששיחקנו במחצית השנייה הערב. נצטרך שחקניו שיראו שיש להם ביצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully