וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הקבוצות בליגת העל: "המנהלת כשלה. דורשים את ניהול המכרז לידינו"

28.2.2021 / 14:28

10 ראשי קבוצות כולל יעקב שחר ואלונה ברקת, שיגרו מכתב חריף בעקבות כישלון המכרז על זכויות השידור והחשש שהמנהלת "מהמרת על עתיד הכדורגל". שחר החליט לגבות את המנהלת והכריז: ""אם המינהלת תפורק, אני עוזב את הכדורגל"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

10 ראשי קבוצות בליגת העל ביניהם יעקב שחר ואלונה ברקת שלחו הבוקר (ראשון) מכתב למנהלת הליגות בכדורגל בדרישה להוציא מידי המנהלת את הזכויות לניהול משא ומתן על זכויות השידור בכדורגל. במכתב שממוען ליו"ר ארז כלפון כתבו: "לאור כישלון המכרז על הזכויות ולאור הנזק הכלכלי העצום שמסכן את הכדורגל הישראלי ולאור התנגדותנו לצאת למיזם הערוץ העצמאי, אנו דורשים כינוס מיידי של דירקטוריון המנהלת כשעל סדר היום החלטה להעברה מיידית של ניהול המשא ומתן מידי הנהלת המנהלת לנציגות בעלים לעניין זכויות השידור שתכלול את אבי לוזון, אלונה ברקת, שרון ניסנוב ומשה חוגג".

ראשי המועדונים טוענים כי המנהלת נכשלה במכרז מאחר שאין מעטפות. הם טוענים שהמנהלת הסתכסכה עם השחקן המרכזי (הזכיין המרכזי צ'רלטון) והפכה לאישיות בלתי רצויה. עוד מוסיפים ראשי הקבוצה כי המנהלת החמירה את דרישות המכרז כנגד אזהרות הבעלים התעלמה ממשבר הקורונה והימרה על עתיד הכדורגל הישראלי. ראשי הקבוצות טוענים עוד כי המנהלת מנסה לקחת את הענף לפרוייקט ערוץ עצמאי דבר שלא עושים בתוך משבר כלכלי ואי וודאות קיצוני

ראשי הקבוצות חוששים שלא יהיו להם בטוחות לבקרה. "התפקיד המרכזי של המנהלת זה הצד הכלכלי. חבל שכשלה במאני טיים", אמר אחד מראשי הקבוצות.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
נתן גיבוי ואיים. יעקב שחר/יוסי ציפקיס

יעקב שחר, שהיה חתום על המכתב של בעלי הקבוצות וגם תמך הבוקר בעמדת המנהלת, שחר החליט לתת גב למנהלת תוך כדי הישיבה של ועדת ההנהלה, מכיוון שהוא חש שיש ניסיון של חלק מבעלי הקבוצות לפרק את המנהלת. במהלך הישיבה הבוקר אמר נשיא מכבי חיפה: "אם המנהלת תפורק, אני עוזב את הכדורגל".

בהפועל תל אביב, הניסנובים תומכים במרבית בעלי הקבוצות וחתומים על המכתב, אבל נציגם זאב גרינברג תמך בעמדת המנהלת כפי שהובאה על ידי יו"ר המנהלת ארז כלפון. הפועל חיפה טרם החליטה.

עוד בוואלה!

קאמבק מקוצץ כנפיים: הבעיה האמיתית של שחקני ליגת העל לקראת העונה הבאה

לכתבה המלאה
המכתב של ראשי קבוצות הליגה לארז כלפון. צילום מסך, צילום מסך
המכתב המלא/צילום מסך, צילום מסך

במקביל מכתב של בעלי הקבוצות, הודיעה המנהלת שהמליצה על הקמת פלטפורמת שידור דיגיטלית של המנהלת לשידור משחקי הכדורגל הישראלי ישירות לאוהדים, בכל מסך ומכל מקום. בעד הצביעו יו"ר המנהלת ארז כלפון, יעקב שחר (מכבי חיפה), זאב גרינברג (הפועל תל אביב), ברק אברמוב (בני יהודה) וגיל ברעם (הפועל נוף הגליל). נציגי מכבי פתח תקוה אבי לוזון ונציג ההתאחדות עו"ד אמיר נבון הצביעו נגד.

גילוי נאות: וואלה נמצאת בבעלות משותפת עם קבוצת צ'רלטון

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully