וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן שאלה גדול לגבי חזרת הקהל במחזור ה-24 של ליגת העל

24.2.2021 / 17:55

ראשי משרד הבריאות לא ייתנו תשובה לפני אמצע השבוע הבא בנוגע למתווה החזרה, ולכן לא יהיה לקבוצות זמן היערכות. כלפון במפגש: "בפארק הירקון יש אלפים בכל שבת בלי צורך בתעודות התחסנות"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

נציגי משרד הבריאות שמעו הערב (רביעי) את ראשי מנהלת הליגות בכדורגל ושר התרבות והספורט חילי טרופר, שכזכור מבקשים את חזרת הקהל בהיקף של שליש מקיבולת האצטדיונים החל מ-7 במרץ.

ראשי משרד הבריאות לא ייתנו תשובה לפני אמצע השבוע הבא ולכן קיים סימן שאלה גדול בנוגע לחזרת הקהל למחזור ה-24 בעוד 10 ימים (6-8 במרץ), שכן לא יהיה לקבוצות ולמנהלת זמן היערכות מספק.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
הקהל ממשיך לחכות. אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

במנהלת שטחו במפגש הזום את כל הסיבות בגינן צריך לקבל את הבקשה, כאשר משרד התרבות והספורט והמשרד לביטחון פנים תומכים בכך. ראשי משרד הבריאות שמעו את הדברים, יתייעצו וימסרו למשרד התרבות והספורט את ההחלטה שלהם. לא מו הנמנע כי במשרד הבריאות יציעו הצעת פשרה לפיה לא תתקבל הבקשה לשליש, אלא לכמות נמוכה יותר על פי גודלו של כל אצטדיון.

נציגי המנהלת עמדו במפגש על מתווה השליש ולא נסוגו מזה בדיונים, והיו"ר ארז כלפון אמר: "בפארק הירקון בכל שבת יש אלפים בלי צורך בתעודות התחסנות". במנהלת מקווים לקבל תשובה עד יום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully