וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלפון מזהיר: "שחקן שלא יתחסן, מסתכן ב-21 יום ללא משחק"

24.2.2021 / 6:38

במקביל למשימת החזרת הקהל למגרשים, במנהלת לא מרוצים מקצב ההתחסנות בקרב השחקנים בליגת העל ובלאומית. היו"ר מבהיר: "אנחנו לקראת סיום עידן הבדיקות. משרד הבריאות מחייב אותנו לעבור לנוהל של חיסונים, חבל שבעתיד קבוצות ייתקעו בלי שחקנים זמינים"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

במקביל למשימת החזרת הקהל למגרשים שתגיע הערב לצומת דרמטי, במנהלת הליגות בכדורגל פועלים בדחיפות רבה לסיים את כל נושא החיסונים בקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית. בשבוע האחרון נוספו עוד 5 אחוז מבין השחקנים בשתי הליגות העליונות ובסך הכל כ-80 אחוזים מהשחקנים שמעולם לא חלו בקורונה, הלכו להתחסן. במינהלת הליגות לא מרוצים מכך שעדיין יש 20 אחוז שלא התחסנו.

יושב ראש המינהלת ארז כלפון הזהיר אמש את מי שלא מתחסן. "עד סוף השבוע משרד הבריאות יוציא לנו מכתב שיחליף את מה שהיה נהוג עד עכשיו. הבדיקות שעשינו יסתיימו בקרוב וכבר לא תהיה אפשרות להיבדק ולהמשיך בפעילות אם יש מאומת בקבוצה. בקרוב נעבור לנוהל בו מי שלא יתחסן, יאלץ להיכנס לבידוד של 12 ימים בביתו אם בקבוצתו יימצא חולה בקורונה וזאת אם הוא לא מחוסן. המשמעות היא פשוטה, הפסקת פעילות של שחקנים לתקופה של 12 ימי בידוד ואחרי זה עוד 9 ימים של אימונים בערך לחזור לפעילות".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
דוחף לסיום מבצע החיסונים. ארז כלפון/דני מרון

כלפון סיכם: "שחקן שלא יתחסן, מסתכן ב-21 ימים בחוץ וקבוצתו תצטרך למצוא שחקנים אחרים במקום אלה שלא יתחסנו. אנחנו לקראת סיום עידן הבדיקות. משרד הבריאות מחייב אותנו לעבור לנוהל של חיסונים וחבל שבעתיד קבוצות ייתקעו בלי שחקנים זמינים".

כפי שפורסם כאן אתמול, היום אחר הצהריים ייערך מפגש רב משתתפים כדי לקדם את מתווה חזרת האוהדים למגרשים בכמות של שליש מתכולת האיצטדיון. "משרד התרבות והספורט והמשרד לביטחון פנים תומך בנו, אבל מי שקובע הוא משרד הבריאות ואנחנו מחכים לאישור", הוסיף כלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully