וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין בוקר מועמד לעונה הבאה

28.2.2021 / 8:36

סנטר (30, 2.05) חימקי מוסקבה שהיה קרוב להצטרף לצהובים לפני החתמתו של האנטר, עשוי להגיע במהלך הקיץ הקרוב. בקבוצה מסבירים את היכולת מול אילת: "ההפסד במינכן היה טראומתי, שיחקנו נגד קבוצה איכותית"

ג'יילן ריינולדס, מכבי תל אביב, מול דווין בוקר, חימקי מוסקבה. דני מרון
בקרוב בצהוב? בוקר/דני מרון

אחרי שבעה ניצחונות רצופים רשמה אמש (שבת) מכבי תל אביב את הפסד הליגה השלישי שלה העונה כשנוצחה 91:85 באילת על ידי הפועל אילת של אריאל בית הלחמי. הקבוצה של יאניס ספרופולוס שומרת על מקומה הראשון בטבלה, אך אם גלבוע/גליל לא תשמוט את המשחקים החסרים שלה לעומת הצהובים, היא תעקוף אותה בטבלה.

הצהובים הופיעו למשחק ללא סקוטי ווילבקין, אנג'לו קלויארו ואותלו האנטר שקיבלו מנוחה, ומהפתיחה רדפו אחרי היריבה מהדרום. אילת פתחה יתרון 18, כ-5 דקות למחצית, אלא שבשלב הזה החלה מכבי תל אביב להתעורר, והורידה את הפער במהרה כשברבע האחרון היא מצליחה לצמק עד 3 הפרש, אך לא יותר מכך. טיילר דורסי ואנטה ז'יז'יץ' הובילו עם 20 נקודות כל אחד, כשהסנטר הקרואטי מוסיף 11 ריבאונדים, ומלבדם רק עוז בלייזר קלע בספרות כפולות עם 10 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
נכנע ליריבה איכותית. ספרופולוס/דני מרון

בקבוצה הבינו במהרה מה הוביל להפסד: "ההפסד במינכן בחמישי היה טראומתי, והפעם פגשנו יריבה איכותית בניגוד לחלק מהמשחקים הקודמים ואצלם בבית, זה מתכון ברור להפסד", סיפר אחד מאנשי הקבוצה. "אין ספק שהשארנו בחוץ שלושה שחקנים שיהיו בסגל במשחקי המאני טיים בליגה, כי יש לנו משחקים חשובים מאוד השבוע. זה לא הפסד שהוא סוף העולם".

כשהסיכויים שלהם להעפיל לשלב הבא ביורוליג הולכים ומתמעטים, רשימת המועמדים לעונה הבאה לקבוצה הולכת וגודלת. שחקן נוסף שמועמד להצטרף לקבוצה הוא הסנטר דווין בוקר, שצפוי לעזוב את חימקי מוסקבה שלא אמורה לשחק בעונה הבאה ביורוליג. בוקר היה אמור להגיע למכבי תל אביב לפני שנתיים, אך בקבוצה העדיפו את אותלו האנטר. לקראת העונה הבאה מחזיק ז'יז'יץ' בחוזה לעונה נוספת, ואילו לגבי האנטר לקבוצה יש אופציה להארכת חוזהו ביותר ממיליון דולר, סכום בעייתי לנוכח התקציב שצפוי להישאר נמוך יחסית.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
מחזיק בחוזה לעונה הבאה. ז'יז'יץ'/דני מרון

בוקר (30, 2.05), בוגר אוניברסיטת קלמזון משנת 2013, החל את הקריירה המקצוענית שלו בצרפת בשלוש שנים בנאנסי, בורז' ושאלון לפני שקיבל הזדמנות בבאיירן מינכן בה שיחק שלוש שנים. בעונתו הראשונה ביורוליג רשם 8.9 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה הגיע לחימקי מוסקבה ובה רשם 11.6 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק. העונה רושם בשורות נועלת טבלת היורוליג 13.1 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully