וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הצגה ענקית למיצ'יץ' בדרבי, וילרבאן הדהימה את ברצלונה

כוכב אפס התפוצץ עם 37 נקודות (6 מ-6 מחוץ לקשת) ב-74:106 על פנרבחצ'ה. ניצחון שישי רצוף לצרפתים, הפסד לקטש ופנאתינייקוס

פאו גאסול מצטרף לברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

ארבעה משחקים נעלו הערב (שישי) את המחזור ה-26 ביורוליג. המוליכה ברצלונה הופתעה עם הפסד ביתי מול וילרבאן הלוהטת. אנאדולו אפס פירקה את פנרבחצ'ה בדרבי עם הצגה בלתי נשכחת של וסילי מיצ'יץ'. עודד קטש ופנאתינייקוס חזרו מהקורונה והפסידו בחוץ לאלבה ברלין. במשחק נוסף, באסקוניה הביסה כצפוי את הכוכב האדום בלגרד.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
הפסד כפול מול וילרבאן. מירוטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה - וילרבאן 76:69

לאחר ההודעה המרעישה על החתמתו של פאו גאסול עד לסיום העונה, רצתה מוליכת היורוליג לרשום ניצחון שמיני בתשעה מחזורים. אלא שהצרפתים, שהפתיעו אותם בסיבוב הקודם עם ניצחון 68:80 בצרפת, הדהימו שוב עם ניצחון יורוליג שישי ברציפות וזאת למרות שהם כבר איבדו סיכוי להעפיל. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים, אבל ברצלונה נתקעה ברבע הרביעי, כשמנגד מוסטפה פאל הענק ונוריס קול חוגגים עם עם סלים חשובים במאני טיים. קול היה נהדר עם 21 נקודות, רובן במאני טיים וגם 4 אסיסטים. פאל הוסיף 13 למנצחים. מנגד, ברנדון דייויס חגג בצבע עם 22 ו-7 ריבאונדים, מירוטיץ' הוסיף 19 למרות בעיית עבירות, אבל נעלם במאני טיים וגם החטיא שלשה קריטית. צסק"א מוסקבה שניצחה אתמול צימקה את הפער בפסגה מהקטלאנים, שכנראה ייאבקו עם הרוסים ועם מילאנו על המקום הראשון.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
איזו הצגה. מיצ'יץ'/GettyImages

פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 106:74

את המשחק הזה אפשר לסכם בשתי מילים: וסילי מיצ'יץ'. הרכז הסרבי המדהים של אנאדולו פשוט חיסל את היריבה המושבעת וקטע לה רצף של 11 ניצחונות יורוליג רצופים. מה מיצ'יץ' עשה? ובכן, קבלו את הסטטיסטיקה שלו: 37 נקודות, 32 מהן אחרי שלושה רבעים, חמישה אסיסטים ו-3 חטיפות. מיצ'יץ' קלע 6 מ-6 מחוץ לקשת וגם 11 מ-11 מהקו והחטיא רק פעמיים במשחק הזה. הוא קיבל ציון מדד של 41 נקודות ולא הותיר שום סיכוי ליריבה האומללה. נאנדו דה קולו (24) ויאן וסלי (18) הצטיינו כרגיל מנגד, אבל אפס הרגה את המשחק הזה כבר ברבע הראשון עם 11:24 מוחץ ומיצ'יץ' נכנס ברבע הרביעי כדי לשפר עוד קצת את הסטטיסטיקה שלו. אפס עלתה למאזן של 10:15 ושיפרה את סיכוייה להשיג ביתיות בהצלבה, שם בכל מקרה אף קבוצה לא תשמח לפגוש אותה.

עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. פנאתינייקוס, אתר רשמי
עוד הפסד לקטש ושחקניו/אתר רשמי, פנאתינייקוס

אלבה ברלין - פנאתינייקוס 65:74

אחרי פגרת קורונה כפויה, פנאתינייקוס וקטש חזרו לפעולה ביורוליג, אך נחלו הפסד די מפתיע וחילצו את היריבה מרצף של ארבעה הפסדים. פאו שיחקה עדיין בלי מריו הזוניה שחקן הרכש וגם בלי כוכבה הפצוע נמניה נדוביץ' ובלעדיו הקו האחורי שלה בקושי תפקד. אחרי שלושה רבעים איטיים וצמודים, אלבה התפוצצה עם 12:24 ברבע האחרון ושייטה לניצחון. יונאס טילמן בלט מעל כולם אצל הגרמנים עם 16 נקודות וארבע שלשות, מאודו לו הוסיף 11 ו-7 אסיסטים. ארון ווייט (14) הג'ינג'י היה היחיד שקלע בדו ספרתי ליוונים.

פיירה הנרי שחקן באסקוניה. DeFodi Images, GettyImages
הנחילו לכוכב האדום הפסד שביעי ברציפות. הנרי/GettyImages, DeFodi Images

באסקוניה - הכוכב האדום בלגרד 67:87

הכוכב כבר איבדה מזמן סיכוי להעפיל לשלב הבא ובשילוב עם מכת הקורונה שגורמת לחיסורים רבים, הקבוצה מסרביה הפכה להיות לא תחרותית ומי שניצלה זאת הפעם היא באסקוניה, ששמרה על סיכוי קלוש להמשיך הלאה במפעל. יוסופה פאל חגג בצבע עם 20 נקודות, רוקאס גידרייטיס הוסיף 14 במשחק שהוכרע ברבע השני בו ניצחה המארחת 11:27. ג'ורדן לויד הוביל מנגד כרגיל עם 14 וקורי וולדן חזר אחרי קורונה עם 10 נקודות, אך זה היה רחוק מלהספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully