וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 85:91 את מכבי תל אביב

האלופה שבה ליורוליג לאחר ההפסד המתסכל לבאיירן מינכן והפסידה גם לחבורה הלוחמנית של בית הלחמי. פראתר ורגלנד הצטיינו

שחקן הפועל אילת מרקל בראון מול שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. דני מרון
אילת הפתיעה את הצהובים. בראון מול ג'ונס/דני מרון

המחזור ה-17 נפתח הערב (שבת) עם הפתעה. לאחר ההפסד המתסכל מול באיירן מינכן בחמישי האחרון שבה מכבי תל אביב לליגה והפסידה 91:85 להפועל אילת. הצהובים השאירו בחוץ את סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר ואנג'לו קלויארו, ופתחו לא טוב ונקלעו לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון כשקייסי פראתר עושה לא מעט צרות לקבוצה של ספרופולוס.

ג'ו רגלנד ניהל את המשחק בצורה מושלמת עבור הקבוצה של אריאל בית הלחמי כשמסר 10 אסיסטים כבר ברבע הראשון (!) וסיים עם דאבל דאבל מרשים של 15 נקודות ו-13 אס'. האלופה רדפה כל המשחק אחרי המארחת, שהוליכה בשיא כבר ב-18 הפרש, ולמרות הופעה דומיננטית של אנטה ז'יז'יץ' מתחת לסלים רשמה הפסד ליגה ראשון לאחר שבעה ניצחונות רצופים.

קלעו להפועל אילת: קייסי פראתר 23 נקודות, ג'ו רגלנד (13 אסיסטים) וג'וש ניבו (11 ריבאונדים) 15 כ"א, מארקל בראון 14, יהונתן שלדבראנד 12, בן קרטר 10, רועי הובר 2.

קלעו למכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' (11 ריב') וטיילר דורסי 20 כ"א, עוז בלייזר 10, סנדי כהן 9, עומרי כספי 8, כריס ג'ונס (7 אס') ואלייז'ה בריאנט (6 ריב') 7 כ"א, טי. ג'יי. קליין ודראגן בנדר 2 כ"א.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק שהיה אמור להיפתח ב-18:20, נפתח ב-18:30. בן קרטר נראה טוב בפתיחה, ואילת עלתה ל-2:7 מהיר. כריס ג'ונס שפתח בחמישייה של ספרופולוס פתח טוב גם הוא והצמיד את הצהובים לדרומיים. קייסי פראתר העלה את מאזן הנקודות שלו לספרות כפולות כבר ברבע הראשון, ואילת עלתה ל-14:21. ההפרש המקומי כבר הגיע ל-16:26, אך הצהובים הצליחו להוריד ל-26:20 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

ריצת 2:11 בפתיחת הרבע השני החזירה לאילת את יתרונה הדו ספרתי, כשהוליכה 24:27, שלוש דקות בתוך הרבע. רגלנד ניהל נפלא את המשחק של אילת (מסר 10 אסיסטים עוד במחצית הראשונה), וניבו ופראתר היו בלתי עצירים בדרך ל-28:45, חמש דקות להפסקה. טי. ג'יי. קליין ועוז בלייזר סייעו לאורחת לקזז במעט את הפער המקומי, שחדירה מוצלחת של רגלנד הורידה את הקבוצה של בית הלחמי להפסקת המחצית ביתרון 40:52.

רבע 3:

אנטה ז'יז'יץ' ועוז בלייזר השאירו את הצהובים קרובים לאילת, אך ג'ו רגלנד המצוין הגיע לספרות כפולות גם בנקודות וקבע 49:61, חמש דקות בתוך הרבע. ההפרש ירד כבר עד מינוס שש לזכות המארחת, אך שלשה של יהונתן שולדבראנד ממש בסיום הרבע הורידה את אילת ביתרון 62:71 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הקבוצה של בית הלחמי ראתה את ההפרש יורד לחמש בלבד, אך פראתר הנהדר קיבל עזרה מיתר חבריו והפער חזר לדו ספרתי. כריס ג'ונס הוריד ל-82:80 בלבד עם שלשה קריטית, אך מארקל בראון נתן מעט אוויר לנשימה עם בית הלחמי עם סל בצד השני. החטאות של הצהובים בצד אחד, וקבלת החלטות נכונה של שחקני אילת סידרה לקבוצה של בית הלחמי ניצחון ביתי מרשים, 85:91 לאילת בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully