וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שביעי בשמונה משחקים לוושינגטון הלוהטת, רק 2 נקודות לאבדיה ב-21 דקות

הוויזארדס גברו גם על מינסוטה (112:128), הרוקי שהוסיף 2 ריבאונדים וחסימה שוב רשם משחק חלש כשסיים עם 1 מ-6 מהשדה. ביל הצטיין עם 34 נקודות, ווסטברוק שוב סיים עם טריפל דאבל

דני אבדיה מדבר על השמירה שלו על לברון ג'יימס/עריכת וידאו: ניר חן

קיוויתם להתעורר הבוקר (ראשון) לבשורות מעודדות מגזרת דני אבדיה? צר לנו, אין לנו חדשות טובות עבורכם. הרוקי הישראלי המשיך להציג גם הלילה יכולת חלשה, כשתרם שתי נקודות, שני ריבאונדים וחסימה על קארל אנתוני טאונס בקצת פחות מ-21 דקות בניצחון של וושינגטון 112:128 על מינסוטה החלשה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקני מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדורדס ג'יילן נואל. GettyImages
עוד משחק פושר. אבדיה/GettyImages

אבדיה שקלע גם במשחק הקודם שתי נקודות ואפס בזה שלפניו, עלה גם הפעם מהספסל ובניגוד לשני המשחקים הקודמים - אז לקח שלוש זריקות מהשדה בלבד - הפעם הוא לקח שש זריקות (שתיים מהן לשלוש) אך קלע רק אחת. בניגוד אליו, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק שוב היו נפלאים כשהוליכו את הוויזארדס לניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים - ביל סיים עם 34 נקודות ב-12 מ-23 מהשדה והוסיף גם 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ווסטברוק קלע 16, קטף 14 ריבאונדים ומסר 12 אסיסטים.

וושינגטון נכנסה למשחק רק עם פתיחת המחצית השנייה, אז הוליך ביל את קבוצתו ליתרון 17 לקראת הרבע האחרון. הוולבס, לעיני מאמנם החדש כריס פינץ', עשו קולות של קאמבק אי שם באמצע הרבע המכריע, אך הוויזארדס, בעזרת הגנה חזקה, שמרו על היתרון עד לסיום.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן מינסוטה קארל אנתוני טאונס. רויטרס
שוב התקשה. אבדיה/רויטרס

מלבד צמד הכוכבים, גם גריסון מתיוס היה טוב עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים. דייויס ברטאנס הוסיף 19 ב-5 מ-11 ל-3 ואלכס לן סיים עם 10.

את קלעי מינסוטה הוליך קארל אנטוני טאונס, שרשם 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אך לא הצליח למנוע הפסד שביעי ברציפות. הרוקי אנתוני אדוארדס שוב היה מצוין, הפעם עם 21 זריקות (9 מ-22 מהשדה) ו-6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully