וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הצעירים בוטל, דני אבדיה לא ייקח חלק בסוף שבוע האולסטאר

הלו"ז הצפוף גרם לראשי ה-NBA לוותר על המשחק בין צעירי ארה"ב וצעירי שאר העולם. הסגלים כן ייקבעו, אך ההתמודדות לא תתקיים

דני אבדיה מדבר על השמירה שלו על לברון ג'יימס/עריכת וידאו: ניר חן

סוף שבוע האולסטאר של ה-NBA לא יציג הפעם לראווה את משחק הצעירים, כך שהתקווה של דני אבדיה להיות חלק מהחגיגה המסורתית נמוגה - לפחות בעונתו הראשונה בליגה הטובה בעולם. השחקנים הצעירים הטובים בליגה כן יקבלו את הכבוד וייבחרו ב-3 במרץ כחלק משני סגלים - נבחרת ארצות הברית מול נבחרת שאר העולם, ובעוד שלישראלי סיכוי טוב מאוד להיבחר, המשחק עצמו לא ייערך.

כדי להרכיב את צמד הסגלים ייבחרו 20 שחקנים בסך הכל, על ידי 30 עוזרי מאמנים ברחבי הליגה: ארבעה שחקני פנים בכל קבוצה, ארבעה גארדים בכל קבוצה ושני שחקנים נוספים מכל עמדה שהיא בכל אחת משתי הקבוצות.

הפורמט של משחק הצעירים השתנה מספר פעמים - הפעם האחרונה היתה ב-2015, אז הוחלט לעבור ממשחק של רוקיז מול שחקני שנה שנייה למשחק של נבחרת ארצות הברית מול נבחרת שאר העולם (רק שחקנים בעונתם הראשונה או השנייה לקחו חלק).

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
אולי בשנה הבאה. אבדיה/רויטרס

אלא שהעונה, בשל הלו"ז הצפוץ, הוחלט לוותר על משחק הצעירים, שכן בניגוד לשנים עברו, כל האירועים נקבעו לאותו ערב - ה-7 במרץ, אז יתקיים גם משחק האולסטאר עצמו, וגם התחרויות האישיות השונות שטרם נקבעו. ברחבי הליגה היו קולות רבים לביטול סוף השבוע, בהנהגתו של לברון ג'יימס, אולם אדם סילבר החליט בסופו של דבר לקיים את האירוע, במתכונת מעט שונה, באטלנטה.

"לא ברור לי אנחנו בכלל מקיימים את האולסטאר הזה. מבחינתי, ההחלטה הזו היא סטירת לחי בפרצוף של השחקנים", אמר ג'יימס. "יש לי אפס אנרגיות ואפס התרגשות לקראת המשחק השנה. תכננתי מנוחה של חמישה ימים, ועכשיו אני אצטרך להגיע לאולסטאר. אהיה שם פיזית, אבל לא מנטלית. זאת החלטה לא חכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully