וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מחמיאים לברייתווייט וטוענים: ליאו מסי פתח דף חדש

החלוץ הדני זוכה למחמאות על האופי החזק, המועמד לנשיאות רומז על רכש נוצץ והפרעוש מרוצה: "נראה שהמשבר של אוגוסט נשכח"

מרטין ברייתווייט שחקן ברצלונה. רויטרס
קנה את אמונו של קומאן. ברייתווייט/רויטרס

רוב תשומת הלב לאחר ה-0:3 על אלצ'ה הלכה באופן טבעי לליאונל מסי, אבל בספרד מציינים הבוקר (שישי) שחקן נוסף שחזר לעניינים לאחרונה והפך חלק חשוב מהסגל של רונאלד קומאן - מרטין ברייתווייט.

החלוץ הדני סיפק שני בישולים, אחד נהדר עם העקב, ולפי "מונדו דפורטיבו" "הוא שם את ההצלחה של הקבוצה לפני הצלחתו האישית". החלוץ בן ה-29 שהתקשה להיכנס לעניינים כשהצורף אשתקד "לא התלונן לרגע, הוא כל הזמן מבקש מהצוות המקצועי הסברים על איך הוא יכול להשתפר וכשהוא הולך הביתה, הוא כל הזמן צופה במשחקים ומנסה להסיק מסקנות".

זה השתלם. "יש לו כוח מנטלי גדול מאוד שמסייע לו בזמנים הקשים", אמרו במועדון. גם קומאן כבר השתכנע: ברייתווייט שותף ב-30 מתוך 37 משחקים, ובעוד המספרים רחוקים מלהיות מרשימים (שני שערים ושני בישולים בליגה העונה), העבודה הבלתי פוסקת זוכה להערכה במועדון.

מי שמסרב להתרשם הוא המאמן הוותיק קרלוס ביאנצ'י, שאמר היום על הקטלאנים: "לא הופתעתי מה-4:1 מול פריז סן ז'רמן. ברצלונה היא עוד קבוצה, אפשר לראות את זה גם בליגה הספרדית. היא תלויה אך ורק במסי. בגומלין, אם יהיה משחק דומה, פריז יכולה להבקיע גם חמישייה או שישייה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
העיקר שברתומאו הלך. מסי/רויטרס

ובינתיים, המירוץ לנשיאות ברצלונה נמשך. אחד המועמדים טוני פרייצ'ה התראיין לתקשורת הספרדית ונשאל בין היתר על האפשרות שבארסה תנסה לרכוש את קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד. לטענתו, "יש לנו סיכום עם שני חלוצים ועם שחקן הגנה". על רונאלד קומאן אמר: "אם אני אהיה נשיא, קומאן יישאר מאמן, בזכות האומץ והמנהיגות שלו. הוא איש מערכת".

ומה בנוגע לליאונל מסי? "אני מקווה שהוא ימשיך, אני רואה שיש לו מוטיבציה להמשיך ואני משוכנע שבשום מקום לא יהיה לו טוב יותר מאשר מברצלונה".

לפי טור דעה שכתב הבוקר העיתונאי לואיס מסקאריו הספרדי ב"ספורט", "אני משוכנע שמסי יחכה לראות מי ייבחר לנשיא החדש לפני שיחליט האם להישאר. אתה רוצה פרויקט שיאפשר לך להמשיך להילחם על תארים, אבל משיחות שקיימתי עם שלושת המועמדים אתמול, קיבלתי את הרושם שליאו כבר לא מרגיש צורך אישי לעזוב. המשבר של אוגוסט הסתיים ונשכח. בלי ברתומאו, הכול נראה פשוט יותר. המועמדים לנשיאות יודעים שהאופציה הראשונה של מסי היא להישאר בבארסה, וגם השנייה והשלישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully