וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס מעדה, בולוניה הפתיעה את לאציו

האלופה הוליכה משער של רונאלדו (49), אך ספגה שער שוויון וסיימה ב-1:1 מול ורונה. הביאנקוצ'לסטי הפסידו 2:0, אימובילה החטיא פנדל

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יובה החסרה שמטה ניצחון מול ורונה. רונאלדו/רויטרס

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם שלושה משחקים. יובנטוס מעדה אצל ורונה ונפרדה רק ב-1:1 מהקבוצה מהמקום התשיעי. קודם לכן, לאציו הפסידה 2:0 בבולוניה. במשחק שפתח את היום, ספציה ופארמה נפרדו ב-2:2.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כבש, אך זה לא הספיק ליובנטוס כדי להשיג ניצחון. רונאלדו/רויטרס

ורונה - יובנטוס 1:1

לאחר שהיה נראה שהאלופה מתאוששת מההפסדים לפורטו בצ'מפיונס ולנאפולי בליגה עם 0:3 על קרוטונה, שוב מעדה הגברת הזקנה ויצאה רק עם נקודה מהמשחק מול הקבוצה מהמקום התשיעי. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, כבש כריסטיאנו רונאלדו מתוך הרחבה לאחר בישול של פדריקו קייזה. יובנטוס פספסה הזדמנויות להגדיל את יתרונה וראתה כיצד אנטונין ברק הצ'כי כובש את השוויון בדקה ה-77. הקבוצה של פירלו שעלתה למשחק בהרכב חסר לא הצליחה להשיג את שער הניצחון עד הסיום ופספסה הזדמנות לצמק את הפער ממילאן השנייה לנקודה בלבד.

ניקולה סאנסונה שחקן בולוניה. Danilo Di Giovanni, GettyImages
בולוניה חיכתה יותר מעשור לניצחון ביתי על לאציו. ניקולה סאנסונה חוגג/GettyImages, Danilo Di Giovanni

בולוניה - לאציו 0:2

סינישה מיכאילוביץ' לא התחשב בקבוצה עמה לקח אליפות כשחקן לפני 21 שנה ומנע ממנה להתקדם לטופ 4. לאציו הגיעה אחרי התבוסה 4:1 לבאיירן מינכן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, וסימונה אינזאגי החליט לא להעניק מנוחה לצ'ירו אימובילה. מלך השערים שלו כנראה היה צריך את המנוחה הזו, כי בדקה ה-17 יכול היה להעלות את לאציו ליתרון מהנקודה הלבנה, אבל לוקאש סקורופסקי קלט את הפנדל החלש שלו. העונש הגיע בחלוף שתי דקות, כשהמגן השמאלי איברהימה אמבאיי כבש את הראשון שלו העונה אחרי הדיפה לא מספיק טובה של פפה ריינה. השוער הוותיק מנע ספיגה נוספת במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-64 כבר נכנע לוולה של ניקולה סאנסונה ובולוניה ניצחה את לאציו אחרי 15 מפגשים ולראשונה בבית מאז ינואר 2011.

ספציה - פארמה 2:2
לספציה: עמנואל גיאסי (52, 72). לפארמה: יאן קראמו (17), הרנאני (25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully