וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי עשה הכול ונתן תקווה, אבל לכבוש 4 שערים ולא לעלות? החלום שלו התנפץ"

הישראלי הפך לשחקן פ.ס.וו הראשון שמבקיע ארבעה שערים במפגש נוקאאוט אירופי מאז רונאלדו, אבל הודח מאירופה עם פ.ס.וו למרות הניצחון 1:2 על אולימפיאקוס, ובהולנד יודעים: "הוא היה זה שהפך את הערב, וספג מכה כואבת"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - אולימפיאקוס 1:2/ספורט 1

ערן זהבי עשה הכול כדי להשאיר את פ.ס.וו איינדהובן בליגה האירופית, אבל זה לא הספיק. הכוכב הישראלי כבש ארבעה שערים תוך משחק וחצי מול אולימפיאקוס ואחרי הפסד 4:2 ביוון, הציב את קבוצתו בעמדת עלייה לשמינית גמר הליגה האירופית בזכות שערי חוץ, אחרי שקבע 0:2 בבית במחצית הראשונה. תחילה זהבי נגח פנימה וקיבל עזרה מהשוער האורח, ולפני ההפסקה הוסיף כדור חופשי פנטסטי. אלא שהיוונים צימקו ל-2:1 בדקה ה-88 וחגגו עלייה דרמטית עם 4:5 בסיכום.

זהבי לפחות נכנס לספרי ההיסטוריה של פ.ס.וו כשהפך לראשון מאז 1995/96 שמבקיע לפחות ארבעה שערים במפגש נוקאאוט אחד במדי הקבוצה. הקודם היה לא אחר מאשר רונאלדו הברזילאי, שמצא אז את הרשת חמש פעמים בצמד המשחקים מול מיפה הפינית בגביע אופ"א.

שחקן פ.ס.וו ערן זהבי חוגג עם פיליפ מקס. רויטרס
גם בהולנד מבינים שמדובר בסקורר מדופלם. ערן זהבי/רויטרס

סך הכול יש לזהבי כבר 27 שערים במפעלי אופ"א והוא צמצם את הפער ממונס דאבור, שהודח הערב עם הופנהיים ובמאזנו 30 שערים (שישה מהם העונה, כמו חברו לנבחרת).

עד כה יש לזהבי שישה שערים בשש הופעות בליגה האירופית ועוד שישה ב-15 משחקי ליגה מאז שהגיע למועדון הפאר ההולנדי.

אחרי המשחק זהבי נשאל על הנתון שמשווה אותו לרונאלדו הברזילאי, ואמר: "זו סטטיסטיקה נחמדה אבל קשה לשמוח עכשיו. הייתי מעדיף להיות עם שער אחד בלבד בשני המשחקים, ושהקבוצה כן תעלה.... עבורי אישית היה משחק טוב, במיוחד במחצית הראשונה, אבל בשנייה היינו צריכים להמר יותר... אבל זה הכדורגל, וזה מה שהופך אותו למשחק הכי פופולרי בעולם, חבל שהיום היינו בצד הלא נכון. אי אפשר להאשים אף אחד או לבכות".

עוד בוואלה!

צמד של ערן זהבי לא הספיק לפ.ס.וו איינדהובן. גם רפאלוב ודאבור הודחו

לכתבה המלאה
ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן. Perry van de Leuvert, GettyImages
סיומת מאכזבת לערב מצוין. זהבי/GettyImages, Perry van de Leuvert

הבוקר כתבו בהולנד על התסכול הגדול שחווה זהבי. "הדברים השתבשו לאיינדהובן בצורה מדהימה", נכתב על ההפסד, ועל איך שהוא נראה מבחינת זהבי: "ערן זהבי העניק הרבה תקווה לאוהדי איינדהובן, עם נגיחה יפה ובעיטה חופשית יפהפייה. הוא כל כך רצה להגשים את החלום האירופי עם פ.ס.וו, אבל הכול התפוצץ עבורו.... בקיץ שעבר הוא החליט לנסות לשחק שוב ברמות הגבוהות, כדי שלא יתחרט בהמשך. פ.ס.וו נאלצה לחפור עמוק בכיס כדי להביא אותו, כי המאמן רוג'ר שמידט ראה אותו פורח בליגה הסינית. זה היה החלוץ שלו.

"עד ינואר הוא כבש רק שלושה שערים, וזה פגע בביטחון של החלוץ הישראלי. אבל מאז הוא כבר החזיר את המשכורת שלו כששלח את פ.ס.וו לשלב הבתים של הליגה האירופית ברוזנבורג. ההנהלה של הקבוצה והצוות המקצועי הביטו בהערצה במסירות שלו ובעבודה הקשה שלו.

"ביום חמישי מול אולימפיאקוס, הוא הפך את הערב כפי שהוא רצה, ההפך מהקושי שלו בסתיו. בשבוע שעבר ביוון הוא כבש צמד ונתן תקווה לאיינדהובן, ואתמול שוב כבש צמד במחצית הראשונה. לכבוש ארבע פעמים ולא לעלות שלב? זו בטח הייתה תחושה נוראית עבור הישראלי... פ.ס.וו ספגה מכה כואבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully