וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "העברתי את סטפנו פיולי תהליך 'זלאטניזציה'"

כוכב מילאן החמיא למאמנו ("אין ספק שהוא מתאים לרמה הזו"), ויש גם מסר ללברון: "לא אוהב שאנשים עם מעמד מדברים על פוליטיקה"

תקציר ה-2:2 בין מילאן והכוכב האדום בלגרד/ספורט1

אחד המפתחות לעונה הנהדרת של מילאן עד כה הוא בלי ספק זלאטן איברהימוביץ' הבלתי נגמר, אולם בריאיון שהעניק הערב (חמישי) לתקשורת השבדית, העניק החלוץ הוותיק לא מעט מהקרדיט גם למאמנו - סטפנו פיולי.

"יכול להיות שהעברתי אותו תהליך 'זלאטניזציה' וגרמתי לו להיות יותר כמוני", אמר. "הוא הגיע למילאן כשהאווירה היתה קשה. אם הגענו לאן שהגענו, זה בזכות העבודה שהוא עשה. הוא מאמן נהדר. יש לו את הגישה הנכונה והוא מצפה להרבה מהקבוצה, אפילו אם מדובר בסגל צעיר. יכול להיות שכלפי יש לו קצת יותר סבלנות, כי הוא מבוגר ובוגר ממני. הוא התרגל להילחם על ירידה, וזה מאוד שונה מאשר להילחם בצמרת, אבל הוא רגיל לתפקד תחת לחץ. אין לי ספק שהוא מתאים לרמה הזו, כבר אין יותר דיון על האם הוא האיש הנכון לתפקיד".

זלאטן הוסיף ודיבר על הסגל הצעיר של הרוסונרי, שבינתיים עושה מעל ומעבר לציפיות: "לא אכפת לי אם אתה צעיר או לא, במילאן אין זמן לבזבז. אתה חייב לשחק היטב. אם אתה כאן כנראה שמגיע לך להיות כאן ואף אחד לא יחכה לך. על המגרש, כולנו זהים. כשהגעתי לאיטליה בפעם הראשונה חברי לקבוצה ראו בי ילד עם הרבה אנרגיה. הם היו כוכבים שזכו בתארים. כעת זה דור חדש, אתה צריך לשחק רק חמש דקות וכבר מכתירים אותך לשחקן גדול. הרשתות החברתיות שינו הכל. אני שמח להיות אחד הוותיקים, צריך להוכיח את עצמך ורק אז תקבל מחמאות".

מאמן מילאן סטפנו פיולי עם זלאטן איברהימוביץ'. Marco Luzzani, GettyImages
קשר מצוין. זלאטן ופיולי/GettyImages, Marco Luzzani

לבסוף, התייחס איברהימוביץ' גם לכוכבים הגדולים - ובראשם לברון ג'יימס - שמנצלים את הפלטפורמה כדי להביע מסרים פוליטיים וחברתיים: "מה שלברון עושה זה פנומנלי, אבל אני לא אוהב שאנשים עם מעמד מדברים על פוליטיקה. תעשה מה שאתה טוב בו. אני משחק כדורגל כי אני הכי טוב בלשחק כדורגל, פוליטיקה לא מעניינת אותי. אם הייתי פוליטיקאי, הייתי עוסק בפוליטיקה. זו הטעות הראשונה שאנשים מפורסמים עושים כשהם מרגישים כאילו הם הצליחו. לדעתי עדיף להתרחק מהנושאים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully