וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ממשיך לכבוש, אבל הסצינה עם שוער אלצ'ה כבשה את הרשת

כוכב ברצלונה כבש צמד ב-0:3 על אלצ'ה והפך למלך השערים, אבל התגובה הנדהמת של השוער היריב הפכה ללהיט. אלבה על מאבק האליפות: "תלויים רק בנו, גם היריבות שלנו ייפלו"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה כובש מול אלצ'ה. רויטרס
הפינישר הטוב בהיסטוריה. מסי/רויטרס

ליאו מסי אולי כבר מעבר לשיאו, אבל גם ביכולת הזאת הוא כדורגלן על. הארגנטינאי כבש אתמול (רביעי) צמד נהדר והוליך את ברצלונה לניצחון 0:3 על אלצ'ה, שקירב את בארסה למאבקי האליפות אחרי שצימק את הפער בינה לבין אתלטיקו מדריד (הדועכת) ל-5 הפרש בלבד.

המספרים של מסי פשוט מרשימים: הפרעוש כבש אתמול את שעריו ה-17 וה-18 בליגה, והוא במקום הראשון בטבל הכובשים עם 18 שערים העונה כשהוא מקדים את לואיס סוארס (16). בנוסף, מסי כבש משחק ליגה שביעי ברציפות (11 שערים בשבעת המחזורים האחרונים!), ולמעשה הוא הכדורגלן שכבש הכי הרבה שערים בשנת 2021 (13 משחקים, 13 שערים, 3 בישולים) - כשהוא מקדים ברשימה חלוצים לוהטים כמו סוארס, רונאלדו, ארלינג הולאנד וכו'.

הרגע המשעשע בסיום המשחק היה כאשר שוער אלצ'ה, אדגר באדיה, ניגש למסי וביקש ממנו את החולצה. כאשר מסי ביקש ממנו את החולצה בחזרה, השוער הספרדי לא יכול היה להסתיר את תדהמתו, והעניק לו אותה בהתרגשות - בסצינה שזכתה ללא מעט כותרות ברחבי העולם.

אין פלא שרפא מארקס, שחקן העבר של ברצלונה, התייחס לנעשה בברצלונה ואמר על מסי: "הוא נותן את המיטב שלו בכל עונה ועונה, ולכן זה כואב מאוד שהוא עלול לעזוב את ברצלונה, יש עדיין חוסר ודאות. יהיה פשוט נהדר אם הוא יישאר ויסיים כאן את הקריירה. אבל ברור שאני רואה אותו מצליח גם בליגה אחרת, כן, גם תובענית כמו הפרמיירליג".

עוד בוואלה!

ספרד: ליאו מסי כיכב עם צמד, ברצלונה הביסה 0:3 את אלצ'ה

לכתבה המלאה

עם זאת, אחרי התיקו מול קאדיס ואחרי מחצית די מדכאת, בארסה הצליחה לחזור לעצמה, וג'ורדי אלבה אמר בסיום: "התיקו במשחק הקודם היה כואב, אמרתי את זה כבר, ואם לא ניתן 100 אחוז בכל משחק יהיה לנו קשה לנצח. ליאו כבש את הצמד שנתן לנו שקט, ואז כבשנו את השלישי. עכשיו זה הזמן להשתפר.

"מירוץ האליפות? אנחנו תמיד שם. אנחנו יודעים שאנחנו תלויים רק בעצמנו, וניאבק על האליפות עד הסוף. אנחנו יודעים שגם היריבות שלנו ייפלו. מי שייפול פחות, יזכה בתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully