וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בליברפול: אביו של אליסון טבע באגם ליד ביתו ומת

כוחות כיבוי והצלה הוזעקו 17 שעות אחרי שז'וסה בקר (57) יצא לשחות ולא חזר. אחרי חיפושים קדחתניים, גופתו נמצאה על ידי חבר של המשפחה

הצרות ממשיכות ליפול על ליברפול בלי הפסקה והפעם הקורבן הוא אליסון, או יותר נכון אביו של אליסון שטבע באגם בברזיל ליד עיר הולדתו בדרום המדינה ומת. ז'וסה בקר, 57, שחה לפי דיווח המשטרה בסכר ליד הבית שלו ברינקאו דו אינפרנו והוכרז כנעדר בסביבות 5 אחר הצהריים שעון מקומי ביום רביעי. אנשי כיבוי והצלה הוזעקו 17 שעות אחרי שז'וסה נעלם והחלו בחיפושים קדחתניים. אלא שגופתו של ז'וסה נמצאה על ידי חבר של המשפחה שעבר בחווה סמוך למקום.

אליסון שוער ליברפול. רויטרס
איזו טרגדיה. אליסון/רויטרס

אליסון הצטרף לליברפול ב-2018 ונבחר על ידי פיפ"א כשוער הכי טוב ב-2019. מוריאל, אחיו של אליסון, הוא כיום שוער בפלומיננסה. אינטרנסיונל, הקבוצה שבה שני האחים שיחקו בעבר, צייצה בעקבות המקרה: "עצב גדול לקבל בשורות כאלו על מותו של ז'וסה בקר, אביו של שני השוערים שלנו לשעבר".

ליברפול, שנמצאת ברצף הפסדים בליגה, תפגוש את שפילד יונייטד ביום ראשון. אליסון שיטוס להלוויה של אביו לא צפוי להיות זמין למשחק הזה, מה שמוסיף עוד צרות להגנה של הקבוצה שאיבדה את כל הבלמים שלה בגלל פציעה. האסון הזה מגיע זמן קצר גם אחרי שיורגן קלופ המאמן התבשר על מות אימו וליברפול ממשיכה להתמודד בעיקר עם אסונות ופציעות בעונה המסוייטת הזו.

מוות אכזרי. אליסון ואביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully