וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה סוד ההצלחה של מנצ'סטר סיטי? גווארדיולה ענה בכנות: "יש לנו המון כסף"

אחרי הניצחון על גלדבאך מנצ'סטר סיטי מתקרבת לשיא אירופי, פפ הודה ש"יש לנו המון כסף לקנות שחקנים מדהימים, זאת האמת", אך יודע: "כשאני מסתכל על באיירן מינכן, אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים לזכייה"

ברנרדו סילבה, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער ובישול בנגיחות. ברנרדו סילבה/רויטרס

אחרי שדרסה כל יריבה שנקתרה בדרכה בפרמיירליג בחודשים האחרונים, מנצ'סטר סיטי עשתה זאת גם לבורוסיה מנשנגלדבאך. החבורה של פפ גווארדיולה גילתה עליונות ברורה על היריבה מגרמניה במשחק הראשון ביניהן בשמינית הגמר וגברה עליה 0:2 בבודפשט - גם גלדבאך אירחה בגלל מגבלות הכניסה לאנגלים לגרמניה. 19 ניצחונות רצופים סופרים התכולים בכל המסגרות. בלי תוצאות תיקו וכמובן הפסדים - רק ניצחונות.

סיטי היא כבר הקבוצה האנגלית עם רצף הניצחונות הגבוה בהיסטוריה בכל המסגרות. כעת היא מתקרבת גם לשיא בכל חמש הליגות הגדולות. באיירן מינכן כבר רשמה רצף של 23 ניצחונות בסוף העונה שעברה וריאל מדריד ניצחה 22 משחקים רצופים בעונת 2014-15.

ברנרדו סילבה שכבש את השער הראשון בנגיחה ובישל את השני לגבריאל ז'סוס, גם כן בנגיחה, אמר בחיוך: "בדרך כלל אני לא חזק במשחק הראש, אני מתאמן על זה. משחק טוב שלנו. זה מפעל שאתה טועה בו פעם אחת ואתה עלול למצוא את עצמך בחוץ. זה עדיין לא גמור, אבל אין ספק שזה ניצחון מצוין".

למרות שברנרדו סיפק את המספרים, מי שנבחר לאיש המשחק של אופ"א, היה ז'ואאו קאנסלו. שחקן ההתקפה, שנגח את הראשון אחרי בישול של חברו לנבחרת פורטוגל, החמיא: "ז'ואאו הוא שחקן מדהים. שיחקתי איתו שבע שנים בבנפיקה, אנחנו באותו שנתון. יש לנו קשר מיוחד, הוא מכיר את התזמון והתנועה שלי ואני יודע לאן הכדורים שלו יגיעו".

פפ גווארדיולה דרש שיפור בסיומת: "שלטנו במשחק, אבל לצערי לא היינו מספיק קליניים. זה משהו שאנחנו חייבים לשפר כשאנחנו משחקים בליגת האלופות. כדי להגיע רחוק במפעל הזה, אתה חייב להיות מושלם. פייבוריטים? כשאני מסתכל על באיירן מינכן, אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים לזכייה. אני מקבל את זה שאנשים מזכירים אותנו, אבל צריך לזכור שזה מועדון שהגיע פעם אחת בהיסטוריה לחצי הגמר".

סיטי, כידוע, בדרך לאליפות אנגליה (שלישית בארבע שנים), בגמר גביע הליגה (שבו תנסה לזכות פעם רביעית ברציפות) ועלתה לרבע גמר הגביע האנגלי. כעת, כשהיא בדרך לרבע גמר ליגת האלופות, הקבוצה שנהנית מגב כלכלי גדול מאבו דאבי ממשיכה ליהנות מהצלחה, וגווארדיולה נשאל מה הסוד להצלחה של קבוצתו שהוביל ל-19 ניצחונות רצופים. "יש לנו המון כסף לקנות המון שחקנים מדהימים", אמר בכנות פפ, "זאת האמת. בלי שחקנים איכותיים, לא יכולנו לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully