וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במו"מ עם דניאל טננבאום, שהצטיין בניצחון מול אשדוד: "חזה הזהב"

2.3.2021 / 7:00

השוער הציל את האלופה, שרוצה להאריך את חוזהו, סבוריט החמיא לו: "משחק גדול, אבל תשתמש בידיים". שיחות גם עם סבוריט ("עמוד תווך") על חוזה חדש, הצהובים מאמינים שגם עם דור פרץ דברים ייפתרו, בעוד אילון אלמוג שוב מחוץ לתמונה

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט 1

מכבי תל אביב במשא ומתן עם דניאל טננבאום על חוזה חדש. השוער היה המצטיין אמש (שני) בניצחון על מ.ס. אשדוד (1:3) כשעצר כמה כדורים מקרוב בגופו ושחקנים בקבוצה פירגנו לו והודו כי אלמלא ערב מצוין שלו, ספק אם מכבי תל אביב היתה אוספת עוד שלוש נקודות במאבק על האליפות. חוזהו של טננבאום מסתיים בתום העונה, אבל במכבי תל אביב מאמינים בטננבאום ומדברים איתו ועם נציגיו כבר זמן מה כדי לחתום על חוזה חדש. טננבאום צייץ אחרי המשחק "לא פשוט אבל עוד 3 נקודות", וחבריו החמיאו לו עם העצירות בגופו כשאנריק סבוריט צייץ בתגובה "משחק גדול אחי, אבל תשתמש בידיים שלך :)", ואנדרה ג'ראלדש ענה לו "חזה הזהב".

טננבאום אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה ולחברים שלי. אנחנו תמיד רוצים לשמור על שער נקי, אבל יש גולים שנגדם אנחנו לא יכולים לעשות כלום. ידענו שאשדוד קבוצה טובה, הם לא במקרה במקום השלישי. בדקות הראשונות יכולנו לעשות 0:3 אבל ככה המשחק היה, ואני שמח שניצחנו בסוף".

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
עצר בגופו. טננבאום/אריאל שלום
דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב עם פטריק ואן לוון. אריאל שלום
יודע בזכות מי הניצחון. ואן לוון/אריאל שלום

גם אנריק סבוריט מסיים חוזה בתום העונה וגם איתו כבר מתנהלות שיחות לסגור על חוזה חדש. המגן הבאסקי רוצה להאריך את ההישארות שלו בישראל במיוחד עתה כשחברו אנדרה ג'ראלדש חזר למכבי תל אביב וחתם גם לעונה הבאה. במכבי תל אביב רוצים בהקדם לסגור את הפינה עם סאבוריט ורואים בו עוגן מרכזי בקבוצה גם בעונה הבאה. "סבוריט הוא מעמודי התווך של מכבי תל אביב ואסור לוותר על שחקן כזה כמעט בכל מחיר. לא בכל יום מגיע שחקן כזה יציב למכבי תל אביב".

מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. אריאל שלום
שער, בישול ומחמאות. חוזז/אריאל שלום
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בקבוצה משוכנעים כי פרץ ישוכנע לבסוף להישאר בחוזה משודרג/אריאל שלום

במקביל לשיחות עם טננבאום וסבוריט, מכבי תל אביב מנסה לסגור את חוזהו של דור פרץ לשנים הבאות. בקבוצה משוכנעים כי פרץ ישוכנע לבסוף להישאר בחוזה משודרג.

מי שזכה אמש לשבחים בקבוצה הוא מתן חוזז שהיה מעורב במרבית המהלכים המסוכנים במשחק. לעומתו נותר אילון אלמוג מחוץ לסגל ונראה כי אין כימיה טובה לבין פטריק ואן לוון.

אחרי הניצחון אמש על מ.ס. אשדוד, הפער ממכבי חיפה שוב הצטמצם ל-2 נקודות. בקבוצה ייצאו מחרתיים למשחק חוץ קשה מול הפועל חיפה ללא אלכסנדר פשיץ' החולה בקורונה. יתר השחקנים נבדקו וקיבלו תוצאות שליליות. איתי שכטר אמור להמשיך בהרכב הפותח כחלוץ המטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully