וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא היתה מחוייבת בבדיקה, פשיץ' היה ללא תסמינים

1.3.2021 / 15:01

החלוץ נמצא חיובי לקורונה בסבב הבדיקות שהצהובים יזמו ליתר ביטחון למרות שבבדיקות שנערכו עם החזרה מאוקראינה ביום שישי כולם היו שליליים

תקציר: שחטאר דונייצק - מכבי תל אביב 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב ערכה אתמול (ראשון) בדיקות קורונה למרות שלא היתה מחוייבת לכך. החלוץ אלכסנדר פשיץ' שנמצא חיובי לנגיף לא התלונן על סימפטומים והתאמן אתמול כרגיל. מכבי תל אביב אפילו עשתה את הבדיקות בצורה פרטית ולא בנוהל הבדיקות הרגיל מול המנהלת. במועדון עידכנו את המנהלת שהם עורכים בדיקות, אך כאמור היא לא היתה מעורבת בפרוצדורה.


במכבי תל אביב החליטו לעשות את הבדיקות ליתר ביטחון וזאת אחרי שבחזרה לישראל מאוקראינה ביום שישי לפנות בוקר, כל הקבוצה ומלוויה ערכו בדיקות בנתב"ג וכולם יצאו שליליים. בקבוצה לא היו מחוייבים אתמול בבדיקה הנוספת ואם פשיץ' אכן היה נשאר ללא תסמינים, הוא היה כנראה משחק הערב כרגיל ולא נכנס לבידוד שימנע ממנו לשחק גם מול הפועל חיפה ובית"ר ירושלים.

שחקן מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ'. דני מרון
הבידוד ימנע ממנו לשחק לפחות שלושה משחקים. אלכסנדר פשיץ'/דני מרון

בקבוצה הזמינו אתמול את הבדיקות אחרי שלפני שבוע ערב היציאה למשחק מול שחטאר דונייצק נמצא איש צוות מאומת בבדיקה הרגילה שעושים לפני שיוצאים למשחק באירופה. במועדון יכלו להסתפק בפגישה שערכו ביום שישי עם החזרה לארץ, אך החליטו להגדיל ראש ולקיים בדיקה נוספת בה כאמור נמצא פשיץ' חיובי לנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully