וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "טוענים שאני רוצה לפרק את המנהלת? אני מנסה להציל את הכדורגל"

1.3.2021 / 12:04

הבעלים של הפועל באר שבע כעסה: "לקחו דיון ענייני על החמצן של הכדורגל והפכו את זה לכלי להתנגח בי אישית". דירקטוריון המנהלת יתכנס לקבוע האם לעבור לשיטת שידור דיגיטלי או להמשיך במשא ומתן עם גופים משדרים

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים/ספורט 1

אלונה ברקת כועסת על הניסיון לצייר אותה כמי שמנסה לפרק את המנהלת. "אני ממקימי המנהלת, אז אני ארצה לפרק אותה?", אמרה לוואלה! ספורט. "לקחו דיון ענייני על החמצן של הכדורגל והפכו את זה לכלי להתנגח בי אישית. אני רוצה לפרק את המנהלת? אני רוצה להציל את הכדורגל. הגענו למכרז על השידורים שהם הדבר החשוב של הקבוצות ללא הצעות. אז החלטנו שצריך לעשות את הדברים בדרך אחרת. גם לי אין בעיה ללכת לשידורים בדרך אחרת. אבל מי יכול לתת לנו ערבויות שבתקופה כזו נצליח לגייס את הסכומים שקיבלנו בשנים האחרונות מהשידורים. אני אומרת לכולם, תפסיקו להפוך את זה לקטע אישי. אני לא נגד המנהלת. רחוק מזה".

לקראת סוף השבוע יתכנס דירקטוריון המנהלת ובו 18 חברים כדי להכריע האם לעבור לשיטת השידור הדיגיטלי או להמשיך במשא ומתן עם גופים המעוניינים לשדר ובראשם צ'רלטון, הזכיין הראשי בשנים האחרונות.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה (ימין) עם ג'קי בן זקן בעלי מ.ס. אשדוד, אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. קובי אליהו
אלונה ברקת עם איזי שרצקי וג'קי בן זקן/קובי אליהו

בדירקטוריון יש קול לכל 14 קבוצות ליגת העל, שני קולות לנציגי הלאומית, קול אחד למנהלת וקול אחד להתאחדות. במידה שיהיה שוויון בקולות ליושב ראש המינהלת יש קול כפול. העמדה של יושב ראש המנהלת ארז כלפון היא ללכת לשידור הדיגיטלי, אבל הכל עדיין פתוח כי על פי מכתב הקבוצות מאתמול רובן מעדיפות בעת הזו ללכת על בטוח עם השידור שהיה נהוג עד עתה ולא למכור חבילות לציבור דוגמת מודל נטפליקס.

גילוי נאות: וואלה נמצאת בבעלות משותפת עם קבוצת צ'רלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully