וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תציל את הכבוד? הכישלון הספרדי בליגת האלופות

אתלטיקו מדריד הפכה לקבוצה הספרדית השלישית שמפסידה במשחק הראשון בשמינית הגמר והגדילה את הסיכוי להדחת כל הספרדיות כבר בשמינית גמר האלופות, לראשונה מאז 2004. ג'ו קול: "אם זה מה שיש לכדורגל הספרדי להציע, הוא בבעיה"

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

עכשיו אפשר להגיד את זה בפה מלא - הכדורגל הספרדי במשבר. ההפסד אמש (שלישי) של אתלטיקו מדריד 1:0 מול צ'לסי, היה ההפסד השלישי של קבוצה ספרדית אחרי התבוסה של ברצלונה מול פריז סן ז'רמן וההפסד של סביליה 3:2 לדורטמונד. הערב (22:00) ריאל מדריד תתארח אצל אטאלנטה החזקה בהרכב חסר מאוד ותנסה להיות הקבוצה הספרדית הראשונה שלא מפסידה במשחק הראשון של שמינית הגמר.

שחקן אתלטיקו מדריד לואיס סוארס. רויטרס
יצליח למחוק את ההפסד במשחק הראשון? סוארס מאוכזב/רויטרס

אם זה לא יקרה, יש סיכוי טוב שאף קבוצה ספרדית תצלח את שלב שמינית הגמר - דבר שלא קרה כבר 16 שנים, מאז עונת 2004/05. באותה עונה ריאל מדריד וברצלונה הודחו בשמינית הגמר בעוד שוולנסיה ודפורטיבו לה קורוניה אפילו לא צלחו את שלב הבתים. הפעם הקודמת שזה קרה אגב, הייתה אי שם ב-1993.

הנסיגה ביכולת של הספרדיות היא תהליך שלא החל העונה, אלא הרבה לפני. גם העונה הקודמת הייתה כישלון לספרדיות. ברצלונה חטפה מבאיירן מינכן 8:2 בלתי נשכח ואתלטיקו מדריד הודחה במפתיע ברבע הגמר על ידי לייפציג. ריאל מדריד כזכור הפסידה בשלב הבתים העונה פעמיים לשחטאר של סולומון ובעונה שעברה הודחה ללא תנאי עם הפסד כפול למנצ'סטר סיטי. אגב, אצל ברצלונה מדובר בסימפטום קבוע בשנים האחרונות והתבוסה מול באיירן מינכן הצטרפה להדחות המביכות מול ליברפול בעונה לפני כן, רומא ועוד כישלונות מפוארים.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה מול שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. רויטרס
השפלה אחרי השפלה באלופות. פיקה מנסה לעצור את אמבפה/רויטרס

ג'ו קול, שחקן נבחרת אנגליה לשעבר והיום פרשן בטלוויזיה האנגלית, התייחס להופעות הרעות של הספרדית ואמר: "אם אלו הקבוצות הכי טובות שיש לכדורגל הספרדי להציע, אז הוא נמצא בבעיה גדולה". האם דווקא ריאל מדריד תציל את כבוד הכדורגל הספרדי? עם זידאן על הקווים זה בהחלט אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully