וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאציו זעמו על הפנדל שגרינפלד לא שרק, מרקיזיו ביקר: "המינימום היה ללכת ל-VAR"

השופט הישראלי עשה היסטוריה בשמינית גמר האלופות, אבל לצד המחמאות נשמעו גם טענות אחרי אירוע מעורר מחלוקת בדקה ה-18. באיטליה כתבו: "ההתעלמות שלו מעוררת הרבה סימני שאלה"

האם מכבי חיפה קופחה מול מכבי תל אביב? צפו בנגיעת היד ברחבה/ספורט 1

בווידאו: הפנדל לכאורה שגרינפלד התעלם ממנו במשחק העונה בישראל

אוראל גרינפלד רשם אמש (שלישי) היסטוריה, כשהפך לשופט הישראלי הראשון שמנהל משחק בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות. השופט בן ה-39 שמנהל בשנתיים האחרונות יותר ויותר משחקים במפעל הבכיר של היבשת, צלח יחד עם צוותו הישראלי שכלל את גל לייבוביץ', רועי חסן, עידן ירקוני ועוזר ה-VAR רועי ריינשרייבר את האתגר במשחק בין באיירן מינכן ללאציו (1:4 לגרמנים), במשחק שהתנהל על מי מנוחות ולא דרש התערבות יוצאת דופן.

ב"דיילי מייל" האנגלי העניקו לשופט הישראלי ציון 6 והביעו שביעות רצון מהאופן שבו ניהל את המשחק, בו עשתה אלופת אירופה צעד גדול אל עבר העפלה לרבע הגמר. ובכל זאת, באיטליה היה מי שמצא גם מקום לבקר את גרינפלד.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן עם צ'ירו אימובילה חלוץ לאציו, אוראל גרינפלד, רועי חסן. רויטרס
רגע שיא שלווה גם במחלוקת. הצוות הישראלי עם מנואל נוייר/רויטרס

האירוע מעורר המחלוקת הכמעט יחיד במשחק אירע בדקה ה-18, כשסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' ספק הוכשל ברחבה על ידי ג'רום בואטנג. שחקני לאציו התנפלו על גרינפלד ודרשו בעיטה מהנקודה הלבנה, אולם השופט לא התרשם, התעלם מהמהלך וגם לא התייעץ עם אנשי ה-VAR.

קשר העבר קלאודיו מרקיזיו שצפה במשחק, ביקר את ההחלטה של גרינפלד בחשבון הטוויטר שלו. "באיירן קבוצה חזקה מאוד, אבל החלטות כאלה הן תמיד מכריעות. כשיש ספק, המינימום ההכרחי הוא להיעזר ב-VAR ולצפות במהלך פעם נוספת", צייץ. כעבור כמה דקות כתב בהתייחסות לעבירה שלא נשרקה, כביכול: "מילינקוביץ'-סאביץ', אתה בסדר?"

עוד בוואלה!

בבאיירן כבר חוגגים: "הראינו ליריבה שאין לה מה לחפש מולנו"

לכתבה המלאה

באתר "פוטבול איטליה" ציינו ש"מילינקוביץ'-סאביץ' ושחקני לאציו זעמו כשנראה היה שהוא מופל ברחבה על ידי בואטנג, אבל השופט אוראל גרינפלד התעלם וה-VAR לא התערב".

גם באתרי האוהדים של לאציו תהו האם הביאנקוצ'לסטי קופחו על ידי השופט הישראלי, וכתבו: "הרגע הזה יגרור הרבה דיונים וסימני שאלה. גרינפלד התעלם לגמרי מספק עבירה, וגם המחאות מהספסל של לאציו לא עזרו".

באתר "קאלציו מרקאטו" התייחסו לאירוע השנוי במחלוקת וציינו ש"לאציו דרשה פנדל, ונראה שהטענות שלה היו מוצדקות, ובכל זאת, זו לא הסיבה שהיא הפסידה".

התמונות ש"מוכיחות": גרינפלד התעלם מהעבירה לא בצדק

זה היה המשחק השני של באיירן מינכן שגרינפלד מנהל העונה, לאחר ששפט את רוברט לבנדובסקי וחבריו גם במשחק מול רד בול זלצבורג בשלב הבתים. כמו כן, ניהל הישראלי את המשחקים בין ריאל מדריד למנשגלדבאך ובין יובנטוס לפרנצווארוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully