וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההופעה ההיסטורית: מוסיאלה בחר בגרמניה, קרוב לקבל חוזה מיליונים

בן ה-17 שכבש ב-1:4 על לאציו העדיף את המנשאפט על אנגליה. בבאיירן מאמינים שההעפלה כבר הובטחה: "לא השארנו סיכוי ליריבה"

ג'מאל מוסיאלה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
אנגליה וגרמניה נלחמו, האחרונה זכתה. מוסיאלה/רויטרס

בבאיירן מינכן נראו שבעי רצון הערב (שלישי) לאחר שיצאו מהאולימפיקו ברומא עם 1:4 נהדר על לאציו, שמהווה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. אלופת אירופה שלטה במשחק ללא עוררין, ובמרבית שלבי המשחק זה אפילו נראה לא כוחות. רוברט לבנדובסקי, ג'מאל מוסיאלה, לירוי סאנה ועוד עצמי של פרנצ'סקו אצ'רבי חתמו ארבעה שערי חוץ, אל מול שער מצמק של חואקין קוראה.

מי שגנב לא מעט מההצגה היה ג'מאל מוסיאלה הצעיר. הנער שרק ביום שישי הקרוב ימלאו לו 18 שיגע את הגנת לאציו האומללה, וסחרר כל שומר שעמד בדרכו. בבוקר שאחרי, הכריז היהלום הגרמני-אנגלי שייצג את נבחרת גרמניה ויעדיף אותה על פני אנגליה. בין היתר, אחת הסיבות שבחר במנשאפט היא משום שהוא מאמין שבנבחרת גרמניה יוכל להפוך מהר יותר לשחקן הרכב.

כמו כן, טוענים בגרמניה שמוסיאלה קרוב לחתום על חוזה מיליונים חדש בבאיירן למשך חמש שנים, אחרי שבעבר השיחות על חוזהו הגיעו למבוי סתום.

התגובות

קשר באיירן מינכן לאון גורצקה אמר על מוסיאלה בסיום המשחק: "היום הוא נהנה מהמשחק מההתחלה. רצינו כולנו לגרום לו לשחק חופשי מבלי דאגות. אני ויוזואה קימיש ניסינו לשמור עליו במהלך המשחק, וזה הלך לו בצורה הטובה ביותר". על הנבחרת בה יבחר מוסיאלה: "אני מקווה שיבחר בנבחרת גרמניה".

על המשחק אמר גורצקה: "אני שמח לחזור מהיעדרות דווקא במשחק כה נהדר. נכנסנו למשחק ממש טוב. היום עשינו צעד ראשון בכיוון הנכון. זה היה משחק מאוד חשוב, הראינו ליריבים שלנו מההתחלה שאין שום דבר שהם יוכלו להרוויח מהמשחק הזה, ושאין להם מה לחפש מולנו".

מאמן אלופת אירופה האנזי פליק הוסיף: "ליגת האלופות זה משהו מיוחד, בטח עבור השחקנים עצמם. כל השחקנים בסגל יודעים מה אנחנו יכולים לעשות וזיהו שהם מסוגלים ומוכנים להראות משחק גדול ויכולת נהדרת".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האלופות: באיירן מינכן הביסה 1:4 את לאציו

לכתבה המלאה
האנזי פליק מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"השחקנים יודעים למה הם מסוגלים". פליק/רויטרס

המספרים

* יוזואה קימיש היה שותף לניצחון ה-38 שלו ב-50 ההופעות הראשונות שלו בליגת האלופות. עד כה השיא היה שייך לתומאס מולר וקאסמירו ועמד על 36 ניצחונות ב-50 ההופעות הראשונות. מארק אנדרה טר סטגן, דני קרבחאל, איסקו ומרסלו רשמו 35 ניצחונות ב-50 ההופעות הראשונות.

* בגיל 17 ו-363 ימים ג'מאל מוסיאלה הוא השחקן הצעיר ביותר אי פעם שמבקיע עבור מועדון גרמני בליגת האלופות.

* רוברט לבנדובסקי הבקיע הערב את שער ה-72 אי פעם בליגת האלופות וחלף על פני ראול במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים במפעל. לפניו נמצאים כריסטיאנו רונאלדו (134) וליאונל מסי (119).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully