וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הובסה 135:116 בידי הקליפרס, דני אבדיה לא קלע ב-11 דקות

24 שעות אחרי הניצחון הגדול על הלייקרס, הוויזארדס והרוקי הישראלי ירדו לקרקע עם תבוסה שקטעה עבורם רצף של חמישה ניצחונות. הרוקי הישראלי נקלע לבעיית עבירות וסיים ללא נקודות ב-8 דקות, לאונרד וג'ורג' חיברו 62 נקודות

דני אבדיה מדבר על השמירה שלו על לברון ג'יימס/עריכת וידאו: ניר חן

24 שעות אחרי הניצחון הגדול על הלייקרס, וושינגטון חזרה לסורה. הוויזארדס הובסו הבוקר (רביעי) ,135:116 על ידי הקליפרס בסטייפלס סנטר, בהפסד שקטע עבורם רצף של חמישה ניצחונות רצופים והחזיר אותם ואת דני אבדיה לאחור.

הרוקי הישראלי שוב נקלע לבעיית עבירות כשביצע 3 כאלה תוך 4 דקות בלבד במחצית השנייה, מה שגרם לסקוט ברוקס לספסל אותו באופן ממושך. הוא סיים את המשחק ללא נקודות (0 מ-2 מהשדה כולל 0 מ-1 מהשלוש), ריבאונד, שני איבודים ו-3 עבירות ב-11 דקות - שיא שלילי שלו העונה.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. Sean M. Haffey, GettyImages
התשישות ניכרה. ווסטברוק/GettyImages, Sean M. Haffey

כבר מהרגע הראשון היה ברור מי הקבוצה הטובה מבין השתיים, וגם מי הרעננה יותר. הקליפרס טסו ליתרון דו ספרתי כבר בדקות הראשונות, כשקוואי לאונרד ופול ג'ורג' עושים ככל העולה על רוחם בהתקפה, בעוד ראסל ווסטברוק מתעקש לקחת על עצמו בצד השני, אבל מחטיא פעם אחר פעם. גם הכניסה של דני אבדיה למשחק בשלהי הרבע הראשון לא שיפרה את המצב, כשהרוקי הישראלי ביצע שלוש עבירות תוך ארבע דקות, אחת על קוואי לאונרד ואחת במהלך של שלשה ועבירה של מרכוס מוריס, ומיד יורד לספסל.

הוויזארדס סיימו את המחצית הראשונה בפיגור של 17 נקודות, אבל לקראת הרבע האחרון כבר דמיינו שחזור של המשחק של הלייקרס, עם עוד קאמבק בראשות דאוויס ברטאנס. הלטבי שוב התחמם מחוץ לקשת ודאג לצמק את היתרון של הקליפרס לחמש בלבד, אלא שאז קוואי, פול ג'ורג' וחבריהם יצאו לריצה נוספת, שממנה לחניכים של סקוט ברוקס כבר לא הייתה דרך חזרה.

עוד בוואלה! ספורט

דני אבדיה לאחר הניצחון הענק: "לברון ג'יימס? אני לא מפחד מאף אחד"

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Abbie Parr, GettyImages
ראה בעיקר ספסל. אבדיה/GettyImages, Abbie Parr

לאונרד סיים ערב סולידי עם 32 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-34 דקות, בעוד פול ג'ורג' מסייע עם 30 ו-6 ריבאונדים ב-29 דקות. רג'י ג'קסון הוסיף 17 מהספסל, והקליפרס סיימו עם קרוב ל-60 אחוז מהשדה ועם 50 אחוז מחוץ לקשת.

את וושינגטון הוביל בראדלי ביל כהרגלו עם 28 נקודות, אליהן הוסיף 10 אסיסטים. ראסל ווסטברוק נשק לטריפל דאבל עם 20, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, בעוד האקס פקטור התורן של הוויזארדס היה מו ואגנר שסיים עם 21, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

וושינגטון ואבדיה ימשיכו את מסע משחקי החוץ המאתגר וינסו להתחיל רצף חדש של ניצחונות בלילה שבין חמישי לשישי, כשיתארחו אצל דנבר.

קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. ברקע בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Sean M. Haffey, GettyImages
קלי קלות. קוואי מול בראדלי ביל/GettyImages, Sean M. Haffey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully