וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה לאחר הניצחון הענק: "לברון ג'יימס? אני לא מפחד מאף אחד"

הרוקי של הוויזארדס נשאל על כוכב הלייקרס, אותו עצר מספר פעמים במהלך המשחק הדרמטי: "אני שומר עם הלב". ברוקס התמוגג: "דני היה ענק", גם בתקשורת החמיאו: "יש לו חתיכת ביצים"

דני אבדיה מדבר על השמירה שלו על לברון ג'יימס/עריכת וידאו: ניר חן

המשחק הראשון של דני אבדיה מול לוס אנג'לס לייקרס ואחד השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים, לברון ג'יימס, מתחלק לשניים: ההתחלה והסוף. את שלושת הרבעים הראשונים אבדיה ירצה לשכוח, אחרי שהיה חלש מאוד בניצחון הדרמטי של הוויזארדס על הלייקרס 124:127 לאחר הארכה. אבל את הרבע הרביעי הוא כנראה יזכור עוד זמן רב. אחרי שלושה רבעים חלשים מול האלופה, נכנס אבדיה לעניינים בדיוק ברגע הנכון, ועם שמונה נקודות, שמונה ריבאונדים, שני אסיסטים, חטיפה והגנה נהדרת על לברון, הצליח יחד עם חבריו לרשום ניצחון חמישי ברציפות אחרי שקבוצתו כבר הייתה בפיגור 17.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם בראדלי ביל. רויטרס
נצץ על הבמה הכי גדולה בעולם. דני אבדיה/רויטרס

"אני לא מפחד מאף אחד", אמר אבדיה כשנשאל איך זה לשמור על לברון. "אני פשוט נצמד לתוכנית המשחק. אני שומר עם הלב כי בסופו של דבר, הלב שלך שומר ולא שום דבר אחר". כשנשאל על שלשת הקלאץ' שלו בשניות הסיום אמר אבדיה: "האמת היא שאני לא חושב כל כך הרבה, אני מעדיף שלא לחשוב. הייתי פנוי לגמרי אז זרקתי. אני עובד על זה, נשאר באולם אחרי משחקים ועושה את כמות הזריקות שאני צריך".

"יכול להיות שנכנסתי לאיזושהי תקופה שהיא קצת פחות טובה בקליעה", הודה אבדיה. "אבל אני לגמרי בטוח בקליעה שלי. אני גם עוד בשנה הראשונה שלי אז לא תמיד הכול יהיה יציב מבחינתי, אבל זה כיף לקלוע שלשה שהיא חשובה בשביל הקבוצה ולעזור לחברים לנצח. עשינו עבודה מעולה אז אני שמח".

עוד בוואלה!

ניצחון דרמטי לוושינגטון על הלייקרס לאחר הארכה, 8 נקודות ו-8 ריבאונדים לאבדיה

לכתבה המלאה
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה בראדלי ביל. GettyImages
פתאום הם עם רצף של חמישה ניצחונות. הוויזארדס/GettyImages

על העובדה שהוצב בהרכב נמוך במטרה שישמור על לברון אמר אבדיה: "הייתי מוכן להחליף על לברון, ידעתי שיש אופציה שנכנסתי בשביל שאני אשמור עליו אז הייתי מוכן לזה. בסיום הרגשתי מדהים, זה ניצחון אדיר בשבילנו. רוי אמר לי לזרוק את הכדור למעלה, אני לא ידעתי כמה זמן נשאר על שעון הזריקות וחשבתי שיבואו לעשות עליי פאול. לא הבנתי שיש רק עוד שנייה, ואז ראיתי שיש 00:00 וזרקתי את זה למעלה. זה כיף לעבור חוויות כאלה, ולנצח ככה עם כל החברים".

על העבודה המנטלית שלו אחרי התקופה הרעה אמר אבדיה: "זה לא פשוט. אני תמיד מנסה להיות חיובי, גם אם יש לי משחקים טובים וגם אם לי משחקים רעים אני תמיד אעבוד על הטעות שאני צריך לעבוד. אני תמיד אשפר את המשחק שלי, לא משנה כמה דקות אני אשחק. ברגע שאני כן נכנס ויש לי את ההזדמנויות האלה אני פשוט אשחק הכי חזק שלי. יהיו לי הזדמנויות לעשות כמעט סל ניצחון על הלייקרס, ויהיו פעמים שאני לא אזרוק בכלל. אני מוכן לזה. מבחינתי אני שנה ראשונה פה, אני עדיין לומד דברים ועדיין נכנס לעניינים ועדיין לא כל כך יציב. אבל בסופו של דבר אני מוכן לכל רגע שאני דורך על הפרקט ומנסה להישאר חיובי עם כל הטירוף מסביב. יש לי משפחה שתומכת ואנשים שאוהבים אותי מאחוריי וזה עוזר לי המון".

המאמן סקוט ברוקס אמר במסיבת העיתונאים בסיום: "דני היה ענק. לא היתה לו מחצית ראשונה טובה, אבל הוא נלחם והתאושש, והיו לו כמה קליעות גדולות וריבאונדים חשובים במחצית השנייה".

בראדלי ביל התייחס בסיום למהפך בעונה של הוויזארדס ואמר: "היה לנו אימון לפני כמה שבועות בו הגדרנו מחדש את התפקידים שלנו והבנו מה העבודה המסוימת של כל אחד בקבוצה הזו. וכולם הסכימו שכל אחד צריך לתרום את חלקו כדי שננצח. כמו שהערב דני שמר היטב על לברון וקלע שלשות חשובות עבורנו".

"לדני יש חתיכת ביצים לקחת זריקה כזו", צייץ העיתונאי פרד כץ המסקר את וושינגטון אחרי שלשת הקלאץ' האדירה של אבדיה, שקבעה 111:114, פחות מדקה לסיום. "מלאו לאבדיה 20 רק לפני חודש, והרגע הוא רשם שתי עצירות רצופות בהגנה על לברון", הוסיף העיתונאי צ'ייס יוז.

מייק דפריסקו מ-NBC החמיא לאבדיה: "בין אם מדובר בלברון ג'יימס או בחבריו לקבוצה באימון, אבדיה לא נרתע מהאתגר. הרוקי של הוויזארדס שיחק מול שחקן שזכה ב-MVP כשהוא היה רק בן 8, אבל התעלה ברגעי ההכרעה ורשם כמה עצירות מול השחקן הטוב בעולם. היכולות שלו כמנהל משחק וכקלעי גרמו לו להיבחר תשיעי בדראפט, אבל הקשיחות בהגנה ונכונות שלו לשרוט ולהילחם הם שמציבות אותו על הפרקט בדקות הסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully