וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לוושינגטון על הלייקרס לאחר הארכה, 8 נקודות ו-8 ריבאונדים לאבדיה

על אף שכבר היו בפיגור 17 בחוץ מול האלופה, הוויזארדס הלוהטים רשמו 124:127 בדרך לניצחון חמישי ברציפות. הרוקי הישראלי הוסיף 2 אסיסטים, חטיפה והגנה מצוינת על לברון בקצת יותר מ-22 דקות על הפרקט

דני אבדיה מדבר על השמירה שלו על לברון ג'יימס/עריכת וידאו: ניר חן

עד היום, דני אבדיה שיחק נגד לברון ג'יימס בפלייסטיישן. הלילה (בין שני לשלישי) הוא פגש אותו לראשונה על הפרקט, כשוושינגטון וויזארדס התארחה אצל האלופה לוס אנג'לס לייקרס ורשמה 124:127 לאחר הארכה, בדרך לניצחונה החמישי ברציפות. למרות התחלה בינונית, אבדיה רשם משחק סביר ביותר עם שמונה נקודות, שמונה ריבאונדים, שני אסיסטים, חטיפה והגנה טובה מאוד על לברון, בעיקר בדקות ההכרעה.

סביר להניח שאבדיה ירצה לשכוח את שלושת הרבעים הראשונים מול האלופה, בהם מיעט לשחק, לא קלע והיה חלש יחסית בשני צידי המגרש. אלא שאז הגיע הרבע הרביעי, וגם דני אבדיה. הרוקי הישראלי קלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק בתזמון הכי טוב שיכול להיות: כשקבוצתו בפיגור שתי נקודות, אחרי ריצה אדירה שמחקה יתרון של 17 נקודות. הוא דייק מחוץ לקשת והעניק לוויזארדס יתרון במשחק שלא החזיק דקות רבות. אם זה לא מספיק, ברבע הרביעי הוסיף אבדיה גם חטיפה ללא אחר מאשר לברון, ריבאונד והוקי אסיסט שהגדיל את ההפרש לזכות קבוצתו.

בזמן ששתי הקבוצות מחליפות ביניהן את ההפרש, עמוק בתוך הרבע הרביעי, קלע אבדיה את הנקודה החמישית שלו במשחק, כשנותר פנוי מתחת לסל וסיים מתפרצת עם נקודות קלות. אחרי הדקות הטובות על הפרקט, כשנותרו קצת יותר מחמש דקות לסיום המפגש, ירד אבדיה לנוח עם תרומה נאה בקצת פחות מ-20 דקות על הפרקט, בעיקר ברבע הרביעי, לפני ששב לשחק כשנותרו קצת יותר משתי דקות לסיום המפגש.

במצב של 111:111, קצת פחות מדקה לסיום, הוא קיבל את הכדור כשהוא פנוי לגמרי מחוץ לקשת. הוא התרומם, דייק וקבע 111:114 לזכות הוויזארדס, שנראו בדרך הבטוחה לניצחון. אלא שהלייקרס לא ויתרו, איזנו את התוצאה והמשחק הלך להארכה, שם הצליחה וושינגטון להגדיל את היתרון ולרשום ניצחון חמישי ברציפות. אבדיה שיחק מספר שניות בהארכה והוסיף עוד ריבאונד למאזנו. הוא סיים עם 8 נקודות, 8 ריבאונדים, 2 אסיסטים וחטיפה.

את קלעי הוויזארדס הוליך כרגיל בראדלי ביל, שסיים עם 33 נקודות, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות. ראסל ווסטברוק הוסיף 32, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. לברון קלע 31 מנגד והוסיף גם 13 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, מונרטז הארל הוסיף 26 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully