וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכשל ניסיון פשרה עם בניון. מסתמן: מנהל טכני זר לנבחרות הצעירות

23.2.2021 / 9:10

בניון היה מוכן לוותר על נגיעה בבוגרת כשרוטנשטיינר שם, אבל ביקש שתפקידו יורחב אליה אחרי עזיבת האוסטרי. בהתאחדות סירבו

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים יוסי בניון. דני מרון
ניסיון הפשרה נכשל. בניון/דני מרון

בהתאחדות לכדורגל מעריכים הבוקר שבתוך כשבועיים ימונה מנהל טכני לנבחרות הצעירות של ישראל. במקביל יפורסמו גם שמות המאמנים לנבחרות השונות ונראה כי אלון חזן ימונה למאמן הנבחרת האולימפית. באשר לתפקיד המנהל הטכני, על פי המסתמן ימונה בסופו של דבר לתפקיד בעל מקצוע מחו"ל אחרי ששתי הדמויות המרכזיות אותן רצו בהתאחדות לא יגיעו, כל אחת וסיבותיה.

באשר ליוסי בניון שהיה הראשון שהיה מבוקש לתפקיד, בהתאחדות לכדורגל לא רצו שמי שישמש בתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות יהיה מעורב בנבחרת הלאומית. בניון רצה סמכויות נרחבות שיכללו מעבר לנבחרות הצעירות גם את הנבחרת הבוגרת, אבל באחרונה הוא היה מוכן להתפשר ולקבל על עצמו את התפקיד ללא נגיעה בנבחרת של וילי רוטנשטיינר. יחד עם זה ביקש בניון שאחרי סיום דרכו של האוסטרי, במידה שהוא עדיין יהיה המנהל הטכני, הוא יקבל לידיו סמכויות גם בבוגרת ויוכל להשפיע גם שם. בהתאחדות אמנם רצו מאוד את בניון אבל סירבו גם להצעת הפשרה הזו מאחר שיושב הראש אורן חסון מתעקש כי תהיה הפרדה מוחלטת בין עבודת המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות לבין הנבחרת הלאומית.

במקביל לבניון וכפי שכבר פורסם כאן רצו בהתאחדות לכדורגל את רן בן שמעון בתפקיד המנהל הטכני של כל הנבחרות הצעירות, אבל ג'קי בן זקן סירב לדון באפשרות לשחרר אותו ובשבוע שעבר האריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

מועמדים ישראלים נוספים שנבחנו לתפקיד, לא עברו את סף הדרישות של ועדת האיתור בראשות אורן חסון ונראה הבוקר כי אנחנו קרובים גם בתפקיד המנהל הטכני לאיש זר. אגב, בהתאחדות לכדורגל מתעקשים שלוילי רוטנשטיינר לא תהיה נגיעה למינוי המנהל הטכני של הנבחרות ושהוא לא יהיה זה שיקבע את זהות האיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully