וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה על סיום דרכו של ניר לוין כמאמן הנבחרת הצעירה

21.2.2021 / 14:02

המאמן שהחזיק בתפקיד חמש שנים יעזוב: "הפרידה נעשתה ברוח טובה ובאיחולי הצלחה". אורן חסון: "שיתוף הפעולה שלו עם כלל הגורמים בהתאחדות היה דוגמה ומופת"

ניר לוין מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
ניר לוין/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ראשון) באופן רשמי על סיום דרכו של ניר לוין כמאמן הנבחרת הצעירה. כצפוי, לוין נפרד מהתפקיד בו שימש בחמש השנים האחרונות, לצד היותו המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות ואחראי פדגוגי על קורסי ההדרכה למאמנים.

"אני מסיים פרק משמעותי בחיי המקצועיים, גאה ובטוח בעתיד הטוב הצפוי לנבחרות ישראל הצעירות", אמר לוין. "לאורך כל שנות עבודתי בהתאחדות, שהיתה לי בית ומשפחה, נהניתי משיתוף פעולה פורה עם כלל הגורמים, שררו בינינו יחסי אמון וכבוד ותמיד טובת הענף היתה לנגד עינינו. גם הפרידה נעשית ברוח טובה ובאיחולי הצלחה. היתה לי זכות לשרת את נבחרת ישראל הבוגרת כשחקן ולימים זכיתי גם לתרום לפיתוחם של רבים שיזכו להוביל את אותה נבחרת ואחרות. העשייה שילבה תמיד הקניית יסודות המשחק והאימון בצד טיפוח ערכים חברתיים, ואני משוכנע כי נבחרות ישראל יצאו נשכרות מהשילוב הזה. אשמח לסייע גם בעתיד לכל פרויקט במסגרת ההתאחדות שתורם לקידום הכדורגל הישראלי".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר: "אני רוצה להודות לניר על עשייתו ארוכת השנים לטובת נבחרות ישראל הצעירות, פיתוח מערך ההדרכה והתגייסותו לכל פרויקט מקצועי וחברתי שההתאחדות לקחה על עצמה. ניר הביא לתפקידים השונים שלו תשוקה גדולה, ידע עצום, חריצות אין קץ ותרומה משמעותית לפיתוח שחקנים ומאמנים צעירים. ניר היה שחקן צוות אמיתי ושיתוף הפעולה שלו עם כלל הגורמים בהתאחדות היה דוגמה ומופת. ההתאחדות והכדורגל הישראלי התברכו באיש מקצוע מהמעלה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully