וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "שונא את המשחקים האלה, הם הכי מטרידים". ביטון: "לא סתם הביאו אותנו בינואר"

מאמן הפועל תל אביב נשם לרווחה אחרי ה-0:4 מול הפועל אשקלון מליגה א', בן ביטון: "עשינו את זה קל, הרבה פעמים זה קשה"

תקציר ה-0:4 של הפועל תל אביב על הפועל אשקלון בגביע המדינה/ספורט1

הפועל תל אביב סימנה הערב (שני) וי על הפועל אשקלון ועלתה לשמינית גמר הגביע עם 0:4 נוח מאוד בבלומפילד. בן ביטון (42), שלומי אזולאי (61), לידור כהן (66) ואופק ביטון (86) כבשו לזכות האדומים שהיו יכולים וראויים לנצח גם בתוצאה גבוהה בהרבה, אבל יקחו גם את זה בשתי ידיים לפני המשחק מול מכבי נתניה בשבת.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הוא כבר עם הראש במשחק מול מכבי נתניה. קלינגר/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "לקח זמן עד שהשער הראשון הגיע, אבל זה היה באוויר ואני חושב שעשינו משחק טוב. אנחנו ממשיכים להשתפר בכל מה שקשור בקומבינציות של התקפה, הנעת כדור נגד יריבות שמתגוננות וגם נגד יריבות שתוקפות אותנו. אני שונא את המשחקים האלה, זה הכי מטריד, אבל אני חושב שהשחקנים הוכיחו מקצוענות ראויה. עברנו את זה ואנחנו עם הפנים למכבי נתניה בשבת. אני לא משתגע יותר מדי, שיחקנו נגד יריבה מליגה א', שלא התאמנה ולא שיחקה הרבה זמן וזה ניכר בה. הפערים היו גדולים מאוד גם כשהיה 0:0. גם נגד ליגה א' וגם נגד קבוצות נוער, לפעמים כשמסתגרים קשה. ידענו לפצח את זה".

קלינגר המשיך ואמר: "נצטרך להיות טובים יותר בקבלת ההחלטות. כל מי שהצטרף בינואר שינה את הקבוצה, יש יותר מנהיגות, יש יותר אישיות, יותר אפשרויות בחירה מבחינתי. אנחנו בכיוון נכון. אנחנו כל הזמן זוכרים גם איפה אנחנו נמצאים בטבלה ומה אנחנו צריכים לעשות כדי לשרוד העונה. נתניה זה אחד המשחקים הקשים שיש בליגה, נתכונן בהתאם. נעשה את החשבונות שלנו מבחינת עייפות ודקות משחק. נתניה שיחקה יומיים לפנינו ונצטרך לעשות התאוששות טובה והכנה טובה. זה משחק קשה מאוד ואנחנו מקווים ומאמינים שנשיג שם נקודות ולהמשיך במסע המאתגר והקשה הזה".

מגן האדומים בן ביטון, שכבש ובישל, הוסיף: "לא יוצא לי לכבוש הרבה שערים, זו הרגשה טובה באופן אישי. עשינו את המשחק קל, אלה משחקים שיכולים להיות קשים. אני שמח שכולם באו בגישה נכונה ועשינו משחק קל. עכשיו אנחנו יכולים להתרכז בדבר האמיתי שזה הליגה והיא המטרה המרכזית שלנו. דיברנו על זה שהשער הקודם שלי גם היה נגד אשקלון, לא תכננתי את זה ככה, אבל זה נחמד מאוד. הרגשה אישית טובה מאוד. אני שחקן קבוצתי והדבר הכי חשוב בשבילי זה ההצלחה של הקבוצה. אני מרגיש פה טוב, נוח לי פה, אנשים מבינים וקיבלו אותי בצורה טובה מאוד. אני נהנה מאוד. לא הביאו אותנו סתם בינואר, הביאו אותנו בגלל יכולת מקצועית וגם כדי להביא עוד ניסיון ומקצוענות ולתת ביטחון לשחקנים. יש פה שחקנים צעירים שצריכים הכוונה. אנחנו בתקופה טובה וברצף טוב. אנחנו לא מורידים את הרגל מהדוושה, אנחנו חייבים להמשיך. יש לנו תקופה מאתגרת לפנינו, אני מאמין מאוד בקבוצה. אנחנו נראים טוב ואני מקווה להמשיך עם התוצאות הטובות".

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ינואר מוצלח? אזולאי/דני מרון
בן ביטון שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
יש למה לצפות. ביטון/דני מרון
אופק ביטון שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מנה ראשונה. ביטון/דני מרון
יאיר מזור מאמן הפועל אשקלון. דני מרון
זה היה גדול על הקבוצה שלו. יאיר מזור/דני מרון

מאמן הפועל אשקלון יאיר מזור: "אחרי חודש וחצי שלא משחקים זה בא לידי ביטוי. ספגנו שלוש דקות לפני המחצית וזה ביאס אותנו אחרי מחצית ראשונה טובה שלנו. אז התחיל שילוב של כמה דברים ביחד. שיחקנו שלוש פעמים השבוע וזה קצת יותר מדי עבור קבוצה מליגה א'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully