וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: הפועל תל אביב הביסה 0:4 את הפועל אשקלון

בן ביטון כבש (42) ובישל לשלומי אזולאי (61), לידור כהן (66) ואופק ביטון (86) השלימו והאדומים בשמינית הגמר אחרי ניצחון קל מול היריבה מליגה א'

תקציר ה-0:4 של הפועל תל אביב על הפועל אשקלון בגביע המדינה/ספורט1

הרבה פעמים קבוצות מליגת העל מתקשות מול יריבות מליגות נמוכות בגביע, אבל הערב (שני) זה ממש לא היה המקרה. הפועל תל אביב הביסה 0:4 את הפועל אשקלון מליגה א', במשחק שהיה יכול וגם צריך להיגמר בתוצאה גבוהה בהרבה. הקבוצה הדרומית לא ממש היוותה יריבה ראויה לאדומים והובסה במשחק חד צדדי לחלוטין.

זה היה יום מוצלח מאוד למצטרפים אל הפועל תל אביב בינואר: בן ביטון כבש את הראשון בדקה ה-42, בישל לאחר מכן לשלומי אזולאי (61) ולאחר מכן גם המחליף לידור כהן כבש (66) ובישל את הרביעי למצטרף נוסף מינואר - אופק ביטון (86). גם גיל יצחק כבש שער שהיה צריך להיות מאושר בדקה ה-69, אבל הקוון הניף דגל ושגה וגם השופט הלך איתו והשער נפסל לא בצדק. בשלב הזה של הגביע אין VAR, ולמזלם של השופטים זה גם לא הכריע בסופו של דבר את התוצאה.

בן ביטון שחקן הפועל תל אביב עם דן איינבינדר. דני מרון
כבש שער חכם. בן ביטון עם איינבינדר/דני מרון
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב מול הפועל אשקלון. דני מרון
אלטמן והפועל תל אביב מקווים לא למעוד בדרך אל שמינית הגמר/דני מרון

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך, הפועל תל אביב מקווה להשלים את העבודה ב-90 דקות מול היריבה מליגה א'.

דקה 5: איך הפועל תל אביב לא כבשה מהמצב הזה? בן ביטון הגביה מימין, רז שטיין נגח ונבלם אצל השוער שערי, אזולאי הגיע אל הריבאונד, אבל לא הצליח לדחוק את הכדור פנימה.

דקה 25: איינבינדר קיבל כדור טוב משמאל ונגח מרחוק לא מספיק חזק ולא מדויק ושערי קלט את זה בלי שום בעיה.

דקה 32: עוד הזדמנות מסוכנת להפועל תל אביב ועוד הצלה יפה של שערי מנגיחה של רז שלמה מ-10 מטרים בערך.

דקה 33: אלטמן בעט בצורה חכמה מצד שמאל, אבל ליאל כהן היה על קו השער והצליח להרחיק עם נגיחה.

דקה 42: שער! והנה הפועל תל אביב עושה את זה ועולה ל-0:1 שהגיע לה. בן ביטון מסר מימין לאיינבינדר, שבעט מ-16 מטר טוב אל הקורה. זה חזר אל בן ביטון, שחדר לרחבה מימין ובעט בצורה חכמה מאוד מימין גבוה ופנימה

דקה 51: אלטמן העביר מסירת רוחב משמאל לימין ורז שטיין בעט מקצה הרחבה, אבל לא דייק וזה הלך החוצה.

דקה 61: שער! בן ביטון נשלח לעומק והעביר מסירת רוחב טובה לשלומי אזולאי, שבעט מקרוב בקלילות פנימה את ה-0:2. שער הבכורה של אזולאי בהפועל תל אביב

דקה 66: שער! אלטמן בעט כדור חופשי מימין, שערי הדף את עד לידור כהן, שעבר את השומר שלו ובעט מקרוב פנימה את ה-0:3 של הפועל תל אביב

דקה 69: גיל יצחק בעט מקרוב פנימה אחרי הדיפה של שערי, אבל השופט פסל את השער בגלל נבדל שלא היה כיוון ששחקן אשקלון היה מחוץ למגרש. השער נפסל וזה עדיין רק 0:3.

דקה 86: שער! לידור כהן הגביה משמאל, אופק ביטון נותר חופשי לגמרי ברחבה ונגח מקרוב פנימה את ה-0:4

הרכבים

הרכב הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון (סיאנדה קולו, 62), איאד אבו עביד, רז שלמה, דורון ליידנר, דן איינבינדר (דן עזריה, 76), שי אייזן, רז שטיין (לידור כהן, 62), עומרי אלטמן (אופק ביטון, 70), אושר דוידה, שלומי אזולאי (גיל יצחק, 62).

הרכב הפועל אשקלון: דניאל שערי, עופר אברה (ירין מכלוף, 46), רפאל סוזה, שי בוזנח (יהונתן לוי, 71), אפק חדד, עומרי כהן (גיל כהן, 83), ליאל כהן, מישל סיריצקי, אוריאל פיניה, ציון צמח (יוסף אליעזר, 48), אור שטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully